🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25335.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

بایت جایگزین واین شد؛ حیات دوباره ویدیوهای ۶ ثانیه‌ای

دام هافن یکی از توسعه‌دهندهای اپلیکیشن فقید واین بود، که چندی پس از خریده شدن این برنامه توسط توییتر و پس از آن تعطیل شدن این برنامه، آن را ترک کرد. او پس از ترک ...

دام هافن یکی از توسعه‌دهندهای اپلیکیشن فقید واین بود، که چندی پس از خریده شدن این برنامه توسط توییتر و پس از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - آن تعطیل شدن این برنامه، آن را ترک کرد. او پس از ترک واین، به دنبال ساخت برنامه جایگزین آن رفت و اکنون از برنامه جدید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - خود رونمایی کرده است. این برنامه «بایت» نام دارد و قول بازگشت ویژگی‌های واین را به کاربران می‌دهد.

البته هافمن چند سالی است که به دنبال ارائه برنامه‌ای با قابلیت‌های مشابه واین بود، اما توسعه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - ناپیوسته بایت (Byte) باعث شد بسیاری نسبت به عرضه آن چندان خوش‌بین نباشند. در ابتدا هافمن عنوان کرده بود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - که ابن برنامه در بهار سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود، ولی همان‌طور - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - که می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم، هافمن به زمان بیشتری برای توسعه بایت نیاز داشت.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان

اکنون او در توییتر خود عنوان کرده است که پلتفرم اشتراک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - ویدیو‌های کوتاه ۶ ثانیه‌ای بایت هم در اپ استور و هم در گوگل پلی منتشر شده و کاربران می‌توانند از آن برای به اشتراک‌گذاری ویدیو‌هایی کوتاه و خلاقانه استفاده کنند. اما اجازه دهید کمی بیشتر با این برنامه آشنا شویم. بایت در ابتدا پروژه V2 نام - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - داشت، اما او پس از تعویق‌های مکرر انتشار اپ جایگزین واین، به این نام رسید و رسما پروژه را آغاز کرد.

نام بایت نیز پیش از این که برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - این برنامه انتخاب شود، نام برنامه دیگری را یدک می‌کشید که اتفاقا توسط هافمن توسعه داده شده بود. برنامه قبلی این گونه بود که در آن کاربران یه جای تولید حلقه‌های بی‌پایان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - ویدیوها، حلقه‌های بی‌پایانی از موسیقی را ریمیکس می‌کردند و روی ویدیو‌های از پیش آماده یا گیف‌های می‌گذاشتند. دقیقا چیزی که بعد‌ها اپلیکیشن تیک تاک به سراغش رفت و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها میان نوجوانان تبدیل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - شد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان

بسیاری ممکن است اپ بایت را با سازنده تیک تاک که بایت دنس نام دارد، اشتباه بگیرند ولی در عمل بایت قرار است به عنوان رقیبی جدید برای تیک تاک باشد و در ادامه احتمالا شاهد ویدیو‌های خلاقانه زیادی از سوی کاربران این پلتفرم باشیم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - که حسابی برنامه چینی را به چالش می‌کشد. هافمن در رابطه با در‌آمدزایی از طریق بایت نیز اطلاعاتی را در اختیار کاربران گذاشته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - است.

او می‌گوید پس از این که توانست راه تبلیغات را به این برنامه باز کند، قرار - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - است درآمدهای‌ آن را با تولید کنندگان محتوا در این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - پلتفرم به اشتراک بگذارد تا از این طریق بتوانند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - تولید کنندگان محتوای بیشتر را به اشتراک ویدیوهای خود در این برنامه ترغیب کند. او می‌گوید طی روزهای آتی اطلاعات جامع‌تری در رابطه با مدل‌های کسب و کار و قوانین این برنامه در اختیار کاربران - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone