🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25336.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مخالفت وزارت بازرگانی آمریکا با تصویب قانونی که تجارت با هواوی را دشوارتر می کند

طبق اعلام منابعی که اخیرا با وال استریت ژورنال صحبت کرده اند وزارت بازرگانی آمریکا قانونی که تجارت با هواوی را برای شرکت های آمریکایی دشوارتر می کرد حذف کرده است. این اتفاق ظاهرا بعد ...

طبق اعلام منابعی که اخیرا با وال استریت ژورنال صحبت کرده اند وزارت بازرگانی آمریکا قانونی که تجارت با هواوی را برای شرکت های آمریکایی دشوارتر می کرد حذف کرده است. این اتفاق ظاهرا بعد از اعتراض پنتاگون و وزارت خزانه داری به قانون مذکور رخ داده است.

با این حال وزارت بازرگانی آمریکا پیشنهاد وضع قانون جدیدی را به دفتر مدیریت و بودجه این کشور داده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که این رقم را به ۱۰ درصد تقلیل می دهد. پنتاگون نیز ظاهرا به این مساله اعتراض کرده چراکه باور دارد چنین قانونی با محدود کردن مقدار فروش کمپانی های آمریکایی به هواوی به آنها ضرر وارد می کند و در نتیجه وزارت بازرگانی نیز این قانون را حذف - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کرد.

اوایل سال گذشته میلادی بود که ترامپ با صدور یک فرمان اجرایی هواوی را در فهرست - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سیاه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خود قرار داد و این شرکت را از هرگونه همکاری با شرکت های آمریکایی بدون دریافت مجوز از دولت آمریکا منع کرد. این یعنی برای مثال گوگل دیگر نمی تواند مجوز استفاده از اندروید را روی گوشی های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هواوی صادر کند. با این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حال برخی شرکت ها همچنان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - همکاری محدودی با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هواوی دارند و اگر قانونی که به آن اشاره کردیم به تصویب می - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رسید فروش قطعه به هواوی از شرایط فعلی هم دشوارتر می شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone