🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25351.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل: گجت بندانگشتی برای کنترل اجسام مجازی

اپل پتنت جدیدی را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) برای یک وسیله بندانگشتی ثبت کرده که به کاربر اجازه کنترل اجسام در محیط واقعیت افزوده یا مجازی را می ...

اپل پتنت جدیدی را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) برای یک وسیله بندانگشتی ثبت کرده که به کاربر اجازه کنترل اجسام در محیط واقعیت افزوده یا مجازی را می دهد.

وسیله مورد بحث - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - با استفاده از سنسورهای فشار، اپتیکال و اولتراسونیک داده های انگشت کاربر را دریافت می کند. از این داده ها می توان برای کنترل اجسام مجازی در اپلیکیشن های واقعیت ترکیبی یا مجازی بهره جست. همچنین - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - به کمک این وسیله می توان بازخوردهای لمسی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - را به انگشت کاربر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - منتقل کرد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کامیاران استان کردستان

یکی از کاربردهای این وسیله کم و زیاد کردن ولوم اسپیکر هوم پاد از طریق چرخاندن انگشت در فضا خواهد بود. علاوه بر این کاربر می تواند با لمس محیط خارجی این وسیله با نوک انگشت خود، فرامین مختلف را اجرا کند. در توضیحات پتنت نوشته شده که ابعاد این وسیله در حد یک ناخن است.

معلوم نیست اپل چنین محصولی را به بازار عرضه می کند یا خیر؛ ولی نکته جالب توجه این است که همزمان با افزایش تلاش های کمپانی کوپرتینویی برای حضور هر چه بیشتر در - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - حوزه واقعیت مجازی و افزوده ثبت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - شده است.

اپل اوایل مرداد ماه امسال پتنتی را برای یک هدست واقعیت ترکیبی ثبت کرد که واقعیت مجازی را با واقعیت افزوده ترکیب می کند. اپل تاکنون در واکنش به این خبر بیانیه ای منتشر نکرده - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone