🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25823.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ادای احترام برند روسی کاویار به عیسی مسیح با آیفون ۲ میلیارد تومانی

اگر فکر می کنید مک پرو 52 هزار دلاری قیمت گزافی دارد، بهتر است نگاهی به جدیدترین محصول شرکت کاویار (Caviar) بیندازید. این برند روسی آیفون 11 پرو را به طلای 18 عیار، الماس 3 ...

اگر فکر می کنید مک پرو 52 هزار دلاری قیمت گزافی دارد، بهتر است نگاهی به جدیدترین محصول شرکت کاویار (Caviar) بیندازید. این برند روسی آیفون 11 پرو را به طلای 18 عیار، الماس 3 قیراط بزرگ و تصویری از عیسی مسیح مزین کرده و آن را به قیمت 129 هزار دلار می فروشد.

این مدل Credo Christmas Star نام داشته و قطعه الماس بزرگی در مرکز پنل پشتی آن به چشم می خورد که در حال ساطع کردن نور (بخوانید طلا) در تمام جهات است. زیر این الماس، که نماد ستاره بیت اللحم است، تصویر عیسی مسیح، مریم مقدس و حضرت یوسف حک شده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جعفریه استان قم

کاویار برای ادای احترام به تولد عیسی مسیح، اقدام به سفارشی سازی آیفون 11 پرو کرده و تنها یک مدل از آن را خواهد ساخت. در صورتی که خریدار مدل پرو مکس را بخواهد، باید 140 هزار دلار (حدودا 1806000000 تومان) بپردازد.

کاویار برای خریدارانی که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جعفریه استان قم - توانایی پرداخت هزینه های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جعفریه استان قم - چند صد هزار دلاری را ندارند، مدل بدون الماس به قیمت 6 هزار دلار و مدلی دیگر از جنس نقره - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جعفریه استان قم - به قیمت 9 هزار دلار را در نظر گرفته است.

برند روسی مورد بحث در چند سال گذشته دست به سفارشی سازی محصولات اپل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جعفریه استان قم - زده و آنها را با قیمت های فضایی به فروش رسانده است. در بین محصولات این شرکت آیفون 11 پرو با نیم کیلو طلا در پنل پشتی به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جعفریه استان قم - قیمت 70 هزار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جعفریه استان قم - دلار، ایرپاد پرو با پوشش طلای 18 عیار به قیمت 68 هزار دلار و نوکیا 3310 با تصویر ولادیمیر پوتین به چشم می خورند.

این برند اواخر مرداد ماه امسال از کلکسیون فضایی آیفون 11 نیز رونمایی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone