🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43947.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شرکت چینی ارائه دهنده طرح اتوبوس تونلی TEB، کلاهبردار از آب درآمد

اگر خاطرتان باشد، چند ماه قبل شرکتی چینی برای رفع معضل ترافیک، اتوبوس های تونلی را معرفی کرد که توانایی حمل 1400 مسافر را به دور از محدودیت های ترافیکی داشتند. پس از مدتی، این ...

اگر خاطرتان باشد، چند ماه قبل شرکتی چینی برای رفع معضل ترافیک، اتوبوس های تونلی را معرفی کرد که توانایی حمل 1400 مسافر را به دور از محدودیت های ترافیکی داشتند. پس از مدتی، این پروژه به حال خود رها شد و حال منابع چینی گزارش می دهند که پلیس مشغول انجام تحقیقات در این زمینه است. مقامات پکن معتقدند کمپانی چینی ارائه دهنده طرح اتوبوس TEB به شیوه ای غیر قانونی اقدام به جذب سرمایه کرده.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

TEB وسیله نقلیه ای برقی است که با استفاده از مسیرهای ویژه ریل مانند، در ارتفاعی بالاتر از خودروهای عادی حرکت کرده و بدون اینکه بر ترافیک عادی خیابان ها اثر بگذارد، می تواند تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - زیادی مسافر را جابجا نماید. این ایده خلاقانه می توانست گره گشای معضل ترافیک بسیاری از شهرهای بزرگ جهان از جمله پکن باشد، اما پس از مدتی پروژه نیمه کاره رها شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

پلیس چین تاکنون بیش از 30 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نفر را در ارتباط با شرکت سرمایه گذاری Huaying Kailai دستگیر کرده. این شرکت، وظیفه جذب سرمایه برای توسعه پروژه اتوبوس فوق را بر عهده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داشت. اداره پلیس ناحیه دونگچنگ پکن، مال باختگان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را برای اعلام شکایت فراخوانده و به دنبال احقاق حقوق آنهاست.

تاکنون نزدیک به 72 نفر علیه «بای ژیمینگ» مسئول Huaying Kailai اقامه دعوی کرده اند که مدیر عامل شرکت TEB نیز به شمار می رود و پتنت این اتوبوس را خریداری کرده است. گفته می شود این شرکت و زیرمجموعه هایش تا به امروز بالغ بر 1.3 میلیارد دلار سرمایه جمع کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرشته نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ سایت ***** اجاق گاز و فر پادیسان مدل پاناما شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone