🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25804.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک منتسب به گلکسی S10 لایت در گیکبنچ منتشر شد

بنچمارکی منتسب به گوشی گلکسی اس 10 لایت روی سایت گیکبنچ قرار گرفته که به چیپست اسنپدراگون 855، حافظه رم 8 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 اشاره می کند. کاربر ناشناسی نتایج بنچمارک یک ...

بنچمارکی منتسب به گوشی گلکسی اس 10 لایت روی سایت گیکبنچ قرار گرفته که به چیپست اسنپدراگون 855، حافظه رم 8 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 اشاره می کند.

کاربر ناشناسی نتایج بنچمارک یک گوشی را روی سایت گیکبنچ آپلود کرده که به دیوایسی با شماره مدل SM-G770F اشاره می کند؛ یعنی همان شماره مدلی که از مدت ها قبل به گوشی گلکسی اس 10 لایت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر گلپایگان استان اصفهان - نسبت داده می شد.

با توجه به این بنچمارک، گوشی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر گلپایگان استان اصفهان - گلکسی اس 10 لایت احتمالاً از چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون برخوردار بوده و حافظه رم 8 گیگابایتی دارد. همچنین عبارت اندروید 10 روبروی قسمت سیستم عامل نوشته شده که نشان می دهد این گوشی جدیدترین ویرایش اندروید را خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر گلپایگان استان اصفهان

در مجموع، گوشی مورد بحث با کسب امتیاز 742 در آزمایش تک هسته ای، عملکرد مطلوبی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر گلپایگان استان اصفهان - از خود به جای گذاشته و با فاصله کم پشت سر گلکسی نوت 10 پلاس و جلوتر از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر گلپایگان استان اصفهان - همه گوشی های شرکت های دیگر که سال 2019 به بازار عرضه شده اند، قرار گرفته است. برای آزمایشات چند هسته ای نیز امتیاز 2604 ثبت شده که بالاتر از امتیازات کسب شده توسط سری گلکسی اس 10 است و این گوشی را در جایگاه دوم پس از وان پلاس 7 پرو قرار می دهد.

اگر اطلاعات این بنچمارک صحیح باشد و واقعاً به گلکسی اس 10 لایت تعلق داشته باشد، با یک گوشی قدرتمند روبرو خواهیم بود. معلوم نیست - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر گلپایگان استان اصفهان - منظور سامسونگ از انتخاب - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر گلپایگان استان اصفهان - کلمه «لایت» برای این گوشی چیست؛ چون پیش بینی شده این محصول چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 را دارد که آنرا از این لحاظ در کنار گلکسی اس 10، اس 10e، اس 10 پلاس و حتی گوشی های جدیدتری مثل گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو) قرار می دهد.

علاوه بر چیپست، حافظه رم 8 گیگابایتی نیز در نوع خود غافلگیر کننده است. به غیر از نوت 10 پلاس با رم 12 گیگابایتی، هیچ کدام از گوشی های رده بالای سامسونگ در سال 2019 چنین رمی نداشته اند. حتی گلکسی اس 10e نیز شش گیگابایت حافظه رم دارد.

متاسفانه به غیر از موارد گفته شده، اطلاعات دیگری از این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر گلپایگان استان اصفهان - گوشی مثل ابعاد نمایشگر و رزولوشن، تکنولوژی های تشخیص بیومتریک، ظرفیت باتری و مشخصات دوربین در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone