🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18977.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

انتقاد معاون عملیات تپسی از مانع‌تراشی در مسیر ورود این تاکسی اینترنتی به کیش

هم‌بنیانگذار و معاون عملیات تپسی در توییتی از مانع‌تراشی و عدم همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در مسیر ورود این تاکسی اینترنتی به جزیره کیش انتقاد کرد. «هومن دمیرچی»، در صفحه توییتری خود با انتقاد ...

هم‌بنیانگذار و معاون عملیات تپسی در توییتی از مانع‌تراشی و عدم همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در مسیر ورود این تاکسی اینترنتی به جزیره کیش انتقاد کرد.

«هومن دمیرچی»، در صفحه توییتری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر داراب استان فارس - خود با انتقاد از عدم همکاری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر داراب استان فارس - مسئولین مربوطه در کیش با تپسی نوشت: «علی‌رغم پیگیری‌های متعدد برای فعالیت در کیش، مسئولیت مربوطه هیچگونه همکاری‌ با ما انجام نمی‌دهند. تا امروز برای فعالیت در شهرها، موانع مختلفی را پشت سر گذاشته‌ایم اما این بار، از همان ابتدا راهمان را سد می‌کنند. این در حالیست که ما اولین تاکسی اینترنتی کیش نیستیم».

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر  داراب استان فارس

روابط عمومی تپسی گزارش داده که این شرکت طی ماه‌های گذشته، در مذاکره با سازمان منطقه آزاد کیش درخواست فعالیت در این جزیره را مطرح کرده و جلسات و مکاتبات متعددی در این مورد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر داراب استان فارس - داشته است.

با این حال، علی‌رغم اینکه اسنپ همکاری موفق آمیزی را با مسئولین این جزیره داشته و در حال حاضر بیش از یک ماه از فعالیتش در این جزیره - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر داراب استان فارس - می‌گذرد، مسئولین منطقه آزاد کیش هنوز پاسخی به شرکت تپسی نداده و راه را برای ورود این شرکت تاکسی اینترنتی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر داراب استان فارس - به کیش باز نکرده‌اند. البته ناگفته نماند مسیر ورود اسنپ به کیش هم ناهموار بود و پس از مدت‌ها به نتیجه رسید.

به گفته معاون عملیات تپسی، این شرکت مذاکراتش را هم به طور مستقیم و هم با همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برخی مدیران شورای عالی مناطق آزاد و سازمان منطقه آزاد کیش انجام داده که تا کنون بی‌نتیجه مانده است. عدم پاسخگویی و عدم ارائه دلایل شفاف برای ممانعت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر داراب استان فارس - از فعالیت تپسی در کیش، باعث انتقاد مدیران این شرکت از مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone