🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25809.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

فریب خوردن سیستم های تشخیص چهره فرودگاهی و مرزی تنها با یک ماسک

تکنولوژی تشخیص چهره در حال تبدیل شدن به یک ابزار امنیتی فراگیر و پرکاربرد است؛ از نیروهای مجری قانون گرفته تا سازمان و شرکت های مختلف همگی مدتی است که به این فناوری روی آورده ...

تکنولوژی تشخیص چهره در حال تبدیل شدن به یک ابزار امنیتی فراگیر و پرکاربرد است؛ از نیروهای مجری قانون گرفته تا سازمان و شرکت های مختلف همگی مدتی است که به این فناوری روی آورده اند. فرودگاه ها، فروشگاه ها و مهم تر از آن تلفن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - های هوشمند تنها بخشی از حوزه هایی هستند که از مزایای تکنولوژی تشخیص چهره برای تامین امنیت بهره می گیرند.

اما آنطور که به نظر می رسد تکنولوژی مورد بحث جایز الخطا هم هست چراکه ظاهرا محققان هوش مصنوعی شرکتی به نام Kneron موفق شده اند با استفاده از نوعی ماسک پرینت شده که چهره فرد دیگری را نشان می داده به داخل سیستم های امنیتی مبتنی بر تشخیص - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - چهره نفوذ کنند.

این محققان که سیستم های امنیتی مورد استفاده در قاره های مختلف را مورد بررسی قرار داده اند در انتها اعلام کردند که موفق به فریب دادن تبلت های پرداخت پول مورد استفاده توسط شرکت های چینی علی پی و وی چت شده اند و سیستم های شناسایی مرزبانی چین را نیز با همین شیوه فریب داده اند. در آمستردام نیز آنها با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - استفاده از همین ماسک ها توانستند به سیستم تشخیص چهره ای که در گیت کنترل پاسپورت فرودگاه Schiphol تعبیه شده بود - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - نفوذ کنند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس

این محققان خاطرنشان کرده اند که یافته هایشان حکایت از ضعفی بزرگ در سیستم های تشخیص چهره دارد و هر کسی که ماسکی شبیه به چهره فرد مورد نظرش بسازد می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - تواند بررسی های امنیتی  مبتنی بر چهره را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - فریب داده و به جای آن فرد سوار هواپیما شود یا از اطلاعات هویتی او برای خرید استفاده نماید.

آلبرت لیو مدیرعامل شرکت Kneron در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - همین رابطه گفت:

ارائه دهندگان تکنولوژی اگر امنیت کاربرانشان را مطابق با بالاترین استانداردها تامین نمی کنند باید مسئولیت این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - کار را بر عهده بگیرند. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند و این امر نشان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - دهنده مساله ای به وسعت کل صنعت در تکنولوژی تشخیص - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - چهره است که استانداردهای لازم را ندارد.

البته باید اشاره کنیم که در تست های انجام شده توسط این محققان برخی سیستم های تشخیص چهره غیرقابل نفوذ بودند. برای نمونه تکنولوژی فیس آی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - دی اپل و سیستم هواوی که از تکنولوژی پیچیده تری تحت عنوان تصویربرداری نوری ساختارمند بهره می گیرند غیرقابل نفوذ بودند. نرم افزار تشخیص چهره خود شرکت Kneron هم ظاهرا ایمن بوده است.

محققان خاطرنشان کرده اند که تست های انجام شده در چک پوینت های امنیتی با اجازه نگهبانان و نظارت مستقیم آنها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - انجام شده و این نشان می دهد تا زمانی که ناظرهای انسانی در موقعیت حضور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - داشته باشند خطرات سیستم های تشخیص چهره چندان هم زیاد نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone