🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25803.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

افق کوروش و فروشگاه اینترنتی اُکالا برنامه‌های آینده خود را تشریح کردند

افق کوروش با ۱۷۷۳ شعبه در سراسر ایران، اکنون بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای ایران است. این آماری است که «حسین صبوری»، قائم مقام مدیرعامل افق کوروش، در نشست خبری امروز (۹ آذر) به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس ...

افق کوروش با ۱۷۷۳ شعبه در سراسر ایران، اکنون بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای ایران است. این آماری است که «حسین صبوری»، قائم مقام مدیرعامل افق کوروش، در نشست خبری امروز (۹ آذر) به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس افق کوروش ارائه داد.

صبوری اعلام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - کرد که فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به شکل میانگین ۱۸ درصد تخفیف ارائه می‌دهند و هدف گذاری از ابتدا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - تا پایان سال ۹۸، ارائه ۲ هزار میلیارد تومان تخفیف به مشتریان بوده است. او همچنین گفت که افق کوروش، اولین فروشگاه زنجیره‌ای است که وارد بازار سرمایه شده و تا کنون، ۲۵۰ درصد رشد سهام را برای سهام‌داران به ارمغان آورده است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران

قائم مقام مدیرعامل افق کوروش همچنین گفت که اکنون، صنعت خرده فروشی در ایران به جایگاه قابل توجهی رسیده و همین موضوع بر GDP نیز تاثیر گذاشته است. صبوری اعلام کرد بخش قابل توجهی از GDP ایران - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - متعلق به واسطه‌گری است که این سهم، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - از حد نرمال جهانی فراتر است، اما کاری که فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این میان انجام می‌دهند، حذف - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - واسطه‌ها و همچنین کمک به افزایش سهم تولیدکنندگان از GDP است.

صبوری همچنین خبر داد که اگرچه افق کوروش هنوز فعالیت فرامرزی خود را آغاز نکرده اما مطالعات برای آغاز فعالیت در کشورهای منطقه را به شکل مستمر ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر «کاظم کلب خانی»، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا، اعلام کرد که این فروشگاه اینترنتی در حال حاضر در تهران، کرج - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - مشهد فعال است اما تا پایان آذر ماه، در شهرهای کرمان، قم و سمنان نیز فعالیتش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - را آغاز می‌کند.

کلب خانی همچنین خبر داد که تنوع محصولات - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - در اُکالا، اکنون از ۵ هزار و ۵۰۰ کالا فراتر رفته و این فروشگاه اینترنتی، به عنوان بازوی فروش اینترنتی افق کوروش، تلاش می‌کند تا در تمام لایه‌ها به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - مشتریان محصولات FMCG خدمت‌رسانی کند. مدیرعامل اُکالا همچنین اعلام کرد که اگرچه در حال حاضر بازه زمانی تحویل محصولات ۲ ساعت است، اما در آینده نزدیک، این فروشگاه اینترنتی می‌خواهد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - خدماتش را به شکل ۲۴ ساعته ابتدا در تهران و سپس در سایر شهرهای محل فعالیتش گسترش دهد.

اما در نهایت، اُکالا دو رقیب بزرگ یعنی «اسنپ مارکت» و «دیجی‌کالا فِرش» دارد؛ آیا استراتژی بلند مدت اُکالا رقابت با این برندها و پرداخت مستمر هزینه‌های رقابت است یا می‌توان در آینده احتمال همکاری را نیز تصور کرد؟ مدیرعامل اُکالا در پاسخ به همین سوال دیجیاتو، می‌گوید:

«صنعت فروش اینترنتی در ایران یک صنعت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - جدید است و در حال حاضر، همه مشغول فرهنگ‌سازی هستند. نکته مهم اینجاست که این دو رقیب، سابقه بلند مدت و تجربه زیادی در حوزه FMCG ندارند. از سوی دیگر ادعای مجموعه ما این است که بیشتر از نیم قرن در حوزه FMCG و زنجیره‌ی ارزش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - آن حضور داریم.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران

کلب خانی توضیح داد که اگرچه اُکالا در شهر تهران در حال رقابت با این دو برند است اما مدل کسب‌وکاری این دو رقیب، به تهران محدود می‌شود:

«اسنپ طبیعتاً به گونه‌ای مشغول کار است که صرفاً می‌تواند در مکانی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - که هایپراستار وجود دارد، فعالیت کند. هایپراستار هم در چند شهر فعالیت می‌کند. از طرفی، رقیب دیگر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - ما، بیشتر بر کالاهای با دوامی که امکان ارسال با پست داشته باشند، تمرکز کرده است. این در حالیست - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر چمستان استان مازندران - که در حوزه FMCG، نمی‌توان با پست کار کرد. طبیعتاً به توسعه فضایی برای لجستیک، انبار و موارد مختلف نیاز است. وقتی ما در شهرهای دیگر وارد می‌شویم، خودمان آنجا حضور داریم و رقابت را انجام می‌دهیم.»

کلب خانی عقیده دارد که هنوز سهم خرده فروشی آنلاین از کل خرده فروشی در کشور، زیر یک درصد است و شرکت‌های حاضر در حوزه FMCG هم در حال پرداخت هزینه‌های فرهنگ‌سازی هستند: «این بازار به حدی بزرگ است که اگرچه رقابت هم در آن وجود دارد، اما همه شرکت‌ها، فعلاً مشغول پرداخت هزینه‌های فرهنگ سازی برای خرید اینترنتی از سوی مشتریان هستند. ما هم در تهران رقابت می‌کنیم، اما عقیده داریم که در شهرهای دیگر، امکان حضور رقبای بزرگ میسر نیست و خودمان به سرویس‌دهی ادامه می‌دهیم.»

دیجیاتو ماه گذشته با مدیرعامل اُکالا مصاحبه‌ای انجام داده است که می‌توانید از اینجا، آن را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone