🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25812.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی چقدر تا تبدیل شدن به تولید کننده شماره 1 موبایل دنیا فاصله دارد؟

در چند سال اخیر هواوی مسیری طولانی را در بازار تلفن های همراه طی کرده است. در سال ۲۰۱۵ میلادی این شرکت بالغ بر ۱۰۴ میلیون دستگاه موبایل را به اقصی نقاط دنیا صادر کرد ...

در چند سال اخیر هواوی مسیری طولانی را در بازار تلفن های همراه طی کرده است. در سال ۲۰۱۵ میلادی این شرکت بالغ بر ۱۰۴ میلیون دستگاه موبایل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - را به اقصی نقاط دنیا صادر کرد و ۵.۵ درصد از سهم بازار این محصول را در اختیار گرفت و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - در جایگاه سوم جدول جهانی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - تولیدکنندگان این گجت قرار گرفت. یک سال بعد هواوی از برنامه جاه طلبانه خود برای تبدیل شدن به تولید کننده شماره یک موبایل در دنیا خبر داد و اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۱ این هدف را محقق می کند. طبق تازه ترین گزارش از Strategy Analytics - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - حالا به نقطه ای رسیده ایم که هواوی احتمالا می تواند به چنین جایگاهی دست پیدا کند.

در تازه ترین گزارش منتشر شده در نشریه Korea Herald برآورد شده که هواوی با فروش ۲۵۱ میلیون دستگاه موبایل و کسب ۱۷.۷ درصد از سهم بازار این محصول تا پایان سال فاصله خود با سامسونگ را به حداقل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - میزان ممکن یعنی تنها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - ۳.۶ درصد می رساند. طبق تحلیل های صورت گرفته رقیب کره ای این شرکت یعنی سامسونگ تا پایان این بازه ۳۲۳ میلیون دستگاه تلفن هوشمند را در سراسر دنیا به فروش خواهد رساند و سهم ۲۱.۳ درصدی از این بازار را به خود اختصاص میدهد.

صرفا جهت مقایسه شاید بد نباشد اشاره کنیم که سال گذشته هواوی ۱۴.۴ درصد از بازار تلفن هوشمند دنیا را به خود - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - اختصاص داد و سامسونگ توانست ۲۰.۳ درصد از این بازار را در اختیار بگیرد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - و در نتیجه اختلافی ۵.۶ درصدی با هواوی داشت. البته فروش موفق گوشی های سامسونگ همچنان ادامه دارد اما هواوی مرتبا به رقیب قدر خود نزدیک و نزدیک تر می شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان
گوشی های گلکسی A51 و A71 سامسونگ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - که دیروز معرفی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - شدند

نکته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - دیگر در این باره آنکه هواوی امسال با مشکلات و کارشکنی های جدی از سوی دولت آمریکا روبرو شد اما حتی تحریم های دولت ترامپ هم نتوانست این شرکت را از رشد سالانه برنامه ریزی شده و فروش موفقش در چین دلسرد کند. این شرکت چندی پیش - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - تازه ترین پرچمدار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - خود با نام میت ۳۰ را رونمایی کرد و از آنجا که تحریم های آمریکا همچنان به قوت خود باقیست، هواوی نمی تواند این گوشی را همراه با سرویس های اختصاصی گوگل به دست مشتریان خود برساند که این مساله به میزان چشمگیری فروش این پرچمدار در جوامع غربی را کاهش میدهد. با این حال رشد کسب و کار موبایل هواوی همچنان در حال افزایش است و ظاهرا تحریم ها بر آن بی اثر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - بوده است!

در این رقابت سخت و نفس گیر اما - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - اپل جایگاه سوم جدول را در اختیار دارد و پیش بینی شده که تا پایان سال جاری میلادی با فروش ۱۹۳ میلیون دستگاه گوشی سهم ۱۳.۶ درصدی از این بازار را به خود اختصاص دهد. با این حال اما همانطور که قبلا در خبرها خواندید در عرصه پوشیدنی های هوشمند اپل همچنان حرف - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - اول را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - میزند و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لاهیجان استان گیلان - صدرنشین جدول است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سرخاب نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام و عرض ادب آیا شما منطقه کوهبنه لاهیجان خدمات دارید
پاسخ: بله در کوهبنه شهر لاهیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone