🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25805.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

موسس تلگرام می‌گوید باگ‌های واتساپ، خود خواسته و «در پشتی» هستند

«پاول دورف»، موسس تلگرام یک بار دیگر از امنیت پایین پیام‌رسان «واتس اپ» به تندی انتقاد کرد. این اتفاق البته به تنهایی، به هیچ وجه تازه نیست، اما این‌ بار دورف، پیام رسان رقیب را ...

«پاول دورف»، موسس تلگرام یک بار دیگر از امنیت پایین پیام‌رسان «واتس اپ» به تندی انتقاد کرد. این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - اتفاق البته به تنهایی، به هیچ وجه تازه نیست، اما این‌ بار دورف، پیام رسان رقیب را متهم به قرار دادن باگ‌های خودخواسته یا «در پشتی» در واتس‌ اپ کرده است.

چند روز پیش اعلام شد واتس اپ یک باگ جدی در پلتفرم خود دارد که به هکر اجازه می‌دهد با ارسال یک فایل MP4 که متادیتای آن دست‌کاری شده، کنترل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - بخش‌های مهمی از موبایل کاربر را بر عهده بگیرد. حالا موسس تلگرام بر ایده خود پافشاری می‌کند که این موارد باگ‌های عادی نیستند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - بلکه «درهای پشتی» هستند که قرار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - است به نهادهای نظارتی امکان نظارت را بدهند اما در گذر زمان، یک به یک در حال کشف شدن هستند. او در همین رابطه نوشته:

«این باگ‌ هم مانند باگ‌های قبلی، یک در پشتی است - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - که تمام داده‌های شما - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - در موبایل‌تان را در برابر دولت‌ و هکرها آسیب‌پذیر می‌کند. همه‌ی کاری که یک هکر لازم است برای دسترسی به دیتای شما انجام دهد، این است که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - یک ویدیو برای شما بفرستد.»

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان

از سوی دیگر او اشاره می‌کند که واتس اپ نه تنها نمی‌تواند از امنیت پیام‌های رد و بدل شده در پیام‌رسان خودش محافظت کند، بلکه از این اپ به شکل مداوم به عنوان یک «اسب - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - تروآ» نیز استفاده می‌شود تا سایر پیام‌ها و تصاویر ذخیره شده در موبایل کاربر نیز امنیت نداشته باشند.

دورف استدلال‌های مختلفی را برای این ایده‌ی خود مطرح می‌کند. برای مثال می‌گوید که فیسبوک به عنوان مالک واتس اپ، مدت‌ها پیش از اینکه واتس اپ را خریداری کند، در برنامه‌های نظارتی آمریکا (NSA) - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - مشارکت داشته است.

موسس - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - تلگرام اعتقاد دارد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - بعید است رفتار فیسبوک به عنوان مالک واتس اپ در سال‌های اخیر تغییری کرده باشد و به کاربران توصیه کرده صرفاً اگر با این مسئله مشکلی ندارند که روزی تمام پیام‌ها و تصاویرشان به شکل عمومی منتشر شود، واتس اپ را روی موبایل خود نگه دارند.

واتس‌ اپ البته اخیراً در آپدیتی تلاش کرده تا این مشکل را رفع کند، اما حقیقت این است که همین حالا میلیون‌ها کاربر واتس‌ اپ که از نسخه‌های قبلی این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، در برابر این حمله آسیب‌‌پذیر هستند. در حال حاضر این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - اگر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تایباد استان خراسان - از ورژنی استفاده می‌کنید که قبل از این نسخه‌ها هستند، موبایل شما می‌تواند به «حمله‌ی MP4» آسیب‌پذیر باشد:

  • نسخه‌های اندروید قبل از 2.19.274
  • نسخه‌های iOS قبل از 2.19.100
  • نسخه‌های ویندوز فون قبل و شامل 2.18.368
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone