🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39831.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اپل برای افزایش سرعت مک بوک و اپل واچ از مدارهای پیشرفته تر استفاده می کند

مینگ - چی کو، تحلیلگر شناخته شده کمپانی KGI به تازگی برنامه های آتی اپل در زمینه افزایش سرعت و سازگاری مدارهای چاپی را شرح داده است. کمپانی کوپرتینونی در طراحی آنتن آیفون های 8، 8 ...

مینگ - چی کو، تحلیلگر شناخته شده کمپانی KGI به تازگی برنامه های آتی اپل در زمینه افزایش سرعت و سازگاری مدارهای چاپی را شرح داده است.

کمپانی کوپرتینونی در طراحی آنتن آیفون های 8، 8 پلاس و دوربین TrueDepth آیفون 10 از مدارهای چاپی انعطاف پذیر ساخته شده از پلیمر کریستال مایع استفاده کرده است.

این بوردهای پیشرفته نسبت به مدارهای لمینت و مسی معمولی فضای کمتری را اشغال کرده و در نتیجه امکان پیاده سازی قطعات و فناوری های بیشتری را فراهم می کند.

علاوه بر این از سرعت بالاتری برخودار بوده، آنتن دهی را تقویت کرده و در برابر گرما و رطوبت مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندرانظاهرا اپل از نتایج به کارگیری این مدارها در آیفون راضی است چرا که مینگ - - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران - چی کو در این گزارش مدعی شده که این کمپانی به دنبال پیاده سازی این مدارها در اپل واچ  سلولار و مک بوک است و به همین خاطر با شرکت «Career» وارد مذاکره شده است:

کمپانی آمریکایی برای افزایش فضای داخلی به منظور تعبیه پورت هایی از قبیل USB 3.2 به دنبال استفاده از مدارهای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران - پلیمر کریستال مایع در مک بوک است و این موضوع را به کمپانی «Career»، تامین کننده مدارهای FPCB این لپ تاپ ها اطلاع داده است.

تولید مدارهای پلیمر کریستال مایع از پیچیدگی های خاص خود برخوردار است و پیاده سازی آن در گجت های اپل، این شرکت را در موقعیت بهتری نسبت به رقبایش قرار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مازنه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
جسارتا سلمانشهر متل قو سرویس کار مایکروفر الکترو لوکس دارید
پاسخ: بله در سلمانشهر شهر متل قو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone