🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39822.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نسخه اندروید مایکروسافت اج از یک میلیون دانلود عبور کرد

در حالی که تنها یک هفته از انتشار نسخه نهایی مایکروسافت اج در گوگل پلی می گذرد، آمار دانلود این اپلیکیشن از یک میلیون فراتر رفته است. اگرچه تعداد دانلودهای اج به گردپای مرورگرهایی مثل ...

در حالی که تنها یک هفته از انتشار نسخه نهایی مایکروسافت اج در گوگل پلی می گذرد، آمار دانلود این اپلیکیشن از یک میلیون فراتر رفته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است.

اگرچه تعداد دانلودهای اج به گردپای مرورگرهایی مثل کروم و فایرفاکس نمی رسد، اما ویژگی های منحصربفرد آن ممکن است در آینده این شرایط را تا حدودی تغییر دهد.

به نظر می رسد که نسخه اندروید اج نسبت به نسخه iOS آن به موفقیت بیشتری دست پیدا کند چرا که یک هفته پس - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از انتشار نسخه بتای اج در اپ استور تنها 10 هزار کاربر آن را دانلود کرده بودند؛ البته سیاست های محافظه کارانه اپل در مورد نسخه بتای اپلیکیشن ها نیز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در این مساله بی تاثیر نبوده است.

یکی از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نقاط - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قوت اج که آن را به گزینه ای محبوب برای کاربران تبدیل کرده، یکپارچگی بی نظیر با ویندوز است. تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیبرای مثال آیکون زیر نوار ناوبری به کاربر اجازه می دهد وبگردی را از همان جایی که در ویندوز رها کرده، دنبال کند.

علاوه بر این قابلیت مطالعه در شب و همگام سازی علاقه مندی ها، تاریخچه و لیست خواندن بین دستگاه های مختلف نیز می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند

از ویژگی های دیگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این اپلیکیشن می توان به قابلیت وبگردی  InPrivate اشاره کرد که هدف از آن افزایش ایمنی حریم خصوصی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone