🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39840.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر زنده از موبایل گلکسی +A8 سامسونگ منتشر شد

بر اساس گزارشات سامسونگ قصد دارد نسخه بعدی سری موبایل های گلکسی A را با تغییرات اساسی راهی بازار کند. یکی از این تغییرات حذف کلید هوم از پایین نمایشگر خواهد بود. به تازگی تصاویری ...

بر اساس گزارشات سامسونگ قصد دارد نسخه بعدی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سری موبایل های گلکسی A را با تغییرات اساسی راهی بازار کند. یکی از این تغییرات حذف کلید هوم از پایین نمایشگر خواهد بود. به تازگی تصاویری زنده ای از نسخه 2018 گلکسی +A8 منتشر شده که این مسئله را تأیید می کند.

همان گونه که از تصاویر مشخص است این تلفن هوشمند از نمایشگر بی کران و حاشیه های طرفین نمایشگر بسیار باریک بهره می برد. همچنین به نظر می رسد نسبت تصویر نمایشگر 18 به 9 باشد. بدین ترتیب گلکسی +A8 بیش از پیش به سری گلکسی اس سامسونگ شبیه خواهد شد؛ البته اگر لبه های خمیده سری S را در نظر نگیریم.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - توجه به اینکه در نام مدل این تلفن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هوشمند «+» قید شده، به نظر می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رسد یک نسخه عادی گلکسی A8 نیز وجود داشته باشد. همچنین شماره مدل این تلفن هوشمند نیز SM-A730F قید شده که پیش از این، همین شماره به نسخه 2018 گلکسی A7 نسبت داده شده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بود.

انتظار می رود موبایل میان رده گلکسی +A8 در یک تا دو ماه آینده معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone