🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39824.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پیش‌بینی «دیجی‌کالا» از رسیدن به ارزش یک میلیارد دلاری در سال جاری

دیجی‌کالا با انتشار یک بیانیه خبری عنوان می‌کند که سرمایه‌گذاری یک شرکت اروپایی در این فروشگاه، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری خارجی حوزه ICT در ایران بوده است و با توجه به زیرساخت‌های موجود، پیش‌بینی می‌کند که در ...

دیجی‌کالا با انتشار یک بیانیه خبری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - عنوان می‌کند که سرمایه‌گذاری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - یک شرکت اروپایی در این فروشگاه، بزرگ‌ترین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - سرمایه‌گذاری خارجی حوزه ICT در ایران بوده است و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - با توجه به زیرساخت‌های موجود، پیش‌بینی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - می‌کند که در سال جاری ارزش این شرکت از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.

در پایان مهر ماه و همزمان با اولین نشست خبری دیجی‌کالا، مدیرعامل این فروشگاه عنوان کرده بود که در سال جاری، دیجی‌کالا موفق به جذب یک سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری شده است اما جزییات آن را عنوان نکرد تا اینکه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - در نهایت در کتاب عملکرد ۱۰۰ روز نخست دولت دوازدهم، جزییات ورود این سرمایه‌گذاری عنوان شد.

بر اساس آنچه در کتاب مورد بحث آمده است، دیجی‌کالا در ازای دریافت سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری، ۲۱ درصد از سهام خود را به شریک اروپایی‌اش واگذار کرده است. این فروشگاه اکنون در بیانیه خبری‌اش عنوان می‌کند که «اکثریت سهام - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - دیجی‌کالا همچنان در اختیار افراد و شرکت‌های ایرانی قرار دارد ضمن اینکه این سرمایه‌گذاری علاوه بر ارزش مادی منجر به انتقال دانش فنی و تجربیات مدیریتی تراز جهانی نیز شده است.»

بزرگترین فروشگاه آنلاین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - ایران همچنین خبر می‌دهد که فرآیند جذب سرمایه با اخذ «مجوز سرمایه‌گذاری خارجی (فیپا)» از «سازمان سرمایه‌گذاری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران» اخیراً کامل شده است.

دیجی‌کالا در نشست خبری خود عنوان کرد که از این سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز پردازش کالا در خاورمیانه بهره گرفته است. این شرکت اکنون در بیانیه خبری خود در همین رابطه توضیح می‌دهد: «منابع حاصل از این سرمایه‌گذاری برای بهبود زیرساخت‌های لجستیکی، توسعه‌ی پلتفرم نرم‌افزاری، خلق فرصت‌های شغلی بیشتر در سراسر کشور، تأسیس بزرگترین مرکز پردازش کالای خاورمیانه و راه‌اندازی مرکز مجازی فروشندگان و تولیدکنندگان ایرانی (Marketplace) اختصاص یافته است.»

با رقم جذب سرمایه و همچنین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - سهام ارائه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - شده، به راحتی می‌توان تشخیص داد شریک اروپایی که از آن با عنوان شرکت «اینترنشنال اینترنت اینوستمنت» یاد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - می‌شود، ارزش دیجی‌کالا را حدود ۵۰۰ میلیون دلار برآورد کرده است. فروشگاه بزرگ اینترنتی کشور اکنون با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - ذکر این موضوع - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - که چنین اتفاقی نه تنها به دیجی کالا بلکه به رشد و توسعه تجارت الکترونیک در کشور و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی کمک می‌کند، پیش‌بینی می‌کند که با توجه به زیرساخت‌های موجود، ارزش دیجی‌کالا در سال جاری از مرز یک میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone