🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39849.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پیگیری ادامه‌دار حذف اپ‌های ایرانی از اپ‌ استور اپل

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات، در نشست خبری امروز خود اعلام کرد که پیگیری تحریم‌های بین المللی اپل و گوگل در ابعاد بسیار گسترده صورت گرفته و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد. وی ...

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات، در نشست خبری امروز خود اعلام کرد که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - پیگیری تحریم‌های بین المللی اپل و گوگل در ابعاد بسیار گسترده صورت گرفته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد. وی عنوان نمود که ذکر جزییات این پیگیری در حال حاضر شاید روند این جریان را خدشه دار سازد.

اپل در زمستان سال گذشته دست به حذف برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی زده بود. مشکل در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - آن زمان، شفاف‌ بود و اپلیکیشن‌های حذف شده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - با برداشتن قسمت پرداخت از طریق شاپرک، توانستند دوباره به اپ استور برگردند.

اما مردادماه امسال اپل در اقدامی عجیب، روند حذف اپلیکیشن های سرشناس ایرانی از اپ‌ استور را سرعت بخشید و به بهانه تحریم های اقتصادی، کسب و کارهای متعددی از جمله - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - دیجی کالا، علی بابا، الو پیک، تخفیفان، اسنپ، تپسی و غیره را از ارائه خدمات روی پلتفرمش محروم کرد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان

در آن زمان وزیر ارتباطات با استناد به آمار حضور اپل در ایران که ۱۱ درصد از بازار موبایل کشور را به خود - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - اختصاص داده است، اعتقاد داشت این شرکت اصل احترام به حقوق مصرف‌کننده را رعایت نکرده و به همین علت، می‌توان این موضوع را به صورت حقوقی پیگیری کرد.

پس از گذشت ۳ ماه از این اتفاق، امروز جهرمی در جمع خبرنگاران رسانه‌های کشور از پیگیری جدیِ حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌ استور خبر داد و گفت که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - کارگروهی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - متشکل از معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت خارجه و شرکت‌های خصوصی تشکیل شده تا ابعاد حقوقی این مسئله مشخص شود.

کارگروهی متشکل از معاونت ریاست جمهوری، وزارت خارجه و شرکت‌های خصوصی تشکیل شده

به گفته وی قانون مشخصی برای حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌ استور وجود ندارد اما تهدیدهای دولت آمریکا ریسک فعالیت در این حوزه را بالا برده و باعث شده شرکت‌ها محدودیت‌هایی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - برای ایرانیان اعمال کنند:

«علاوه بر بررسی حذف این اپ‌ها از اپ‌ استور، ما باید با راهکارهایی مشخص وابستگی خود به شرکت‌های خارجی را کم کنیم. البته منظور قطع دریافت خدمات نیست چرا که این کار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - امکان پذیر نیست.»

وی اعلام نمود که به زودی سند استراتژیکی در این خصوص منتشر خواهد شد اما ذکر جزئیات آن در حال حاضر شاید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - روند انجام این پیگیری ها را مغشوش کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone