🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39826.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رقیب ویکی‌پدیا محتوای خود را به بلاکچین منتقل می کند

«اِوریپدیا» بزرگترین دایرة المعارف انگلیسی جهان است و حالا مسئولان این سایت قصد دارند محتوای آن را به فناوری بلاکچین (Blockchain) منتقل کنند و بدین منظور یکی از بنیانگذاران ویکی پدیا به نام دکتر «لری ...

«اِوریپدیا» - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بزرگترین دایره المعارف انگلیسی جهان است و حالا مسئولان این سایت قصد دارند محتوای آن را به فناوری بلاکچین (Blockchain) منتقل کنند و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بدین منظور یکی از بنیانگذاران ویکی پدیا به نام دکتر «لری سنگر» به سازمان ملحق خواهد شد.

کاربردهای بلاکچین که امروزه به عنوان فناوری به کار رفته در بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای رمز پایه شناخته می شود، به ثروتمند کردن دوقلوها محدود نمی شود.

این فناوری را می توان به یک پایگاه داده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توزیع یافته تشبیه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرد که کاربران می توانند گزارشات مختلفی را به آن وارد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرده یا موارد قبلی را به روزرسانی کنند. تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربیدر حال حاضر دایره - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - المعارف های متمرکز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از قبیل ویکی پدیا در کشورهایی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از قبیل روسیه، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چین و ترکیه در معرض فیلترینگ و سانسور قرار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارند، اما با  پیاده سازی این سایت ها روی بلاکچین های غیرمتمرکز می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توان امکان دسترسی آزادانه به اطلاعات را فراهم کرد.

مدیر عامل و یکی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از بنیانگذاران اوریپدیا به نام «تئودور فورسلیوس» - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می گوید:

هدف ما از راه اندازی اوریپدیا پایه ریزی دایره المعارفی بهتر و بزرگتر از ویکی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پدیا بود، حال با غیرمتمرکز سازی و استفاده از توکن می توانیم دانش را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بیشتر به اشتراک بگذاریم.

با توجه به گسترش موسسات عرضه اولیه ارز مجازی مثل بیت کوین و افزایش غیرقابل تصور ارزش آنها ممکن است تصور کنید که اوریپدیا به دنبال جمع آوری ثروت است اما در این پروژه خبری از پولدار شدن نیست.

یکی دیگر از اهداف اوریپدیا از بکارگیری بلاک چین حذف هزینه های مربوط به هاست است که نیاز این سازمان به تبلیغات و کمک های داوطلبانه را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone