🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39819.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

لانچر مایکروسافت به زودی میزبان ویژگی های مهمی برای اندروید خواهد بود [به روز رسانی]

مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی برای لانچر خود که قبلا با نام Arrow Launcher شناخته می شد، منتشر کرده و ویژگی های مهمی را به آن اضافه نموده است. تعدادی از این تغییرات برای مدت ...

مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی برای لانچر خود که قبلا با نام Arrow Launcher شناخته می شد، منتشر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کرده و ویژگی های مهمی را به آن اضافه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نموده است. تعدادی از این تغییرات برای - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مدت ها در لیست مورد انتظاترین ویژگی های مایکروسافت لانچر قرار داشتند و بعضی دیگر کاملا جدید هستند.

مایکروسافت لانچر یکی از محبوب ترین لانچرهای اندرویدی به حساب می آید

البته این تغییرات فعلا محدود به نسخه بتا لانچر بوده و با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - توجه به گفته های ردموندی ها به زودی شاهد حضور آن ها در نسخه پایدار برنامه نیز خواهیم بود. لیست ویژگی های جدیدی که ورژن 4.3 مایکروسافت لانچر دارد به صورت زیر است:

  • قابلیت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اضافه کردن اپلیکیشن های بیشتر به صفحه؛ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حالا برنامه از حداکثر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 12X12 نمای شبکه ای پشتیبانی می کند
  • یک تجربه کاربری پیشرفته: هنگام مهاجرت از بقیه لانچرها به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مایکروسافت لانچر، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می توانید اطلاعات را بازیابی کرده یا به صورت دستی برنامه را نصب کنید
  • کشیدن/انداختن اپ ها دیگر موجب نخواهد شد تا حالت ویرایش باز شود
  • تغییرات مختلف در رابط کاربری: قابلیت ویرایش فونت نام برنامه و آیکون آن، پشتیبانی قسمت داک از بیش از پنج اپلیکیشن [پایین ترین قسمت موبایل برای دسترسی همیشگی اپلیکیشن ها]، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پشتیبانی صفحه تنظیمات از تم ها، بازسازی بخش تنظیمات صفحه
  • رفع باگ و مشکلات فنی ورژن های قبلی

اگر هم اکنون از نسخه بتا استفاده می کنید، می توانید از طریق پلی استور برنامه را دانلود نمایید. در غیر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - صورت، مجبورید تا عرضه این ویژگی ها برای نسخه پایدار برنامه دست نگه دارید.

 

به روز رسانی:

مایکروسافت به تازگی این نسخه را از حالت بتا خارج کرده و به صورت عمومی عرضه نموده است.

از دیگر قابلیت های نسخه جدید می توان به تغییرات نوار جستجو اشاره کرد. حالا می توان این نوار را به پایین صفحه منتقل کرد.

 

در بخش اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone