🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39848.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

جراحی میت 10 پرو توسط تیم iFixit

مدتی است که شرکت ها علاقه ای وافر به ساخت موبایل های مدرن با بدنه های شیشه ای پیدا کرده اند و این امر به قیمت پایین آمدن تعمیرپذیری تلفن های هوشمند و گاهی اوقات ...

مدتی است که شرکت ها علاقه ای وافر به ساخت موبایل های مدرن با بدنه های شیشه ای پیدا کرده اند و این امر به قیمت پایین آمدن تعمیرپذیری تلفن های هوشمند و گاهی اوقات دوام کلی شان تمام شده.

هوآوی که حالا به خاطر توسعه چیپ پردازش عصبی اختصاصی خود به رقبایش فخر فروشی می کند از جمله شرکت هایی است که حاضر شده این هزینه را بپردازد و در همین رابطه نیز نسخه اعلی از تازه ترین پرچمدار خود یعنی میت ۱۰ پرو را برای آنکه از بازار عقب نماند به این طراحی مزین نموده.

گروه iFixit در تازه ترین پروژه خود برآن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شده تا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سطح تعمیرپذیری این موبایل را مورد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بررسی قرار دهد و چاقوی تیز جراحی اش را بر پیکره این اسمارت فون فرو کند.

همانطور - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که احتمالا در وبسایت های خبری مختلف خوانده اید میت ۱۰ پرو فاقد قابلیت شارژ بیسیم است که البته نتیجه مستقیم شیشه ای بودن بدنه دستگاه است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

از این ایراد که بگذریم نوبت به استاندارد IP67 می رسد که میت ۱۰ پرو را در برابر آب مقاوم می کند و این مشخصه ایست که میت ۱۰ استاندارد از آن بی بهره مانده.

اما کارشناسان iFixit - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دریافته اند که این خاصیت در مواجهه دستگاه با دو موقعیت تضعیف می شود: نخست با گرم شدن بخش پشتی بدنه و آب شدن چسب به کار رفته - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در آن و دیگری دکمه چرخنده صدا که بخش های مهر و موم شده آن از پلاستیک ضعیف ساخته شده و به راحتی از بین می رود.

البته وارد شدن به بخش داخلی میت ۱۰ پرو کار ساده ایست اما از این مرحله به بعد کار کمی دشوار میگردد. پیچ های به کار رفته - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در ساخت این موبایل به غیر از یک مورد از آلیاژی ساخته شده اند که جذب آهنربا نمی شود و به همین خاطر درآوردنشان کار اندک دشواری است ضمن آنکه احتمال گم - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شدنشان نیز به این خاطر بالاست. دوربین جلویی این موبایل نیز به نمایشگر پیچ شده و به همین خاطر محال است که بدون شکسته شدن بتوان آن را از جایگاهش خارج کرد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

با توجه به همین مساله (البته جدای از بخش پشتی که به راحتی باز می شود - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و پورت USB  ماژولار دستگاه) میت ۱۰ پرو توانست در تست تعمیر پذیری نمره ۴ را از ۱۰ کسب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone