تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16748.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هواوی احتمالا وارد حوزه نرم‌افزار و قطعات خودرو می‌شود

هواوی که این روزها کسب و کار موبایل خود را تحت تحریم می‌بیند، احتمالا شانسش را در بازارهای دیگری از جمله خودروهای هوشمند آزمایش کند. بر اساس گزارشی از «NetEase» هواوی در حال آماده سازی مقدمات ...

هواوی که این روزها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - کسب و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - کار موبایل خود را تحت تحریم می‌بیند، احتمالا شانسش را در بازارهای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - دیگری از جمله خودروهای هوشمند آزمایش کند.

بر اساس گزارشی از «NetEase» هواوی در حال آماده سازی مقدمات برای توسعه کسب و کارش در زمینه‌های توسعه، تولید، فروش و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - خدمات قطعات اتومبیل و دیگر سیستم‌های وابسته به آن است. این شرکت احتمالا از تجارب خود در زمینه سخت‌افزار برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - توسعه فناوری‌های جدید مربوط به تجهیزات نرم‌افزاری، سخت افزاری و 5G - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - مربوط به خودرو استفاده خواهد کرد. یکی دیگر از راهکاری پیش روی این شرکت توسعه رابط - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - کاربری ماشین سیستم «HiCar» برای رقابت با گوگل و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - اپل است. هواوی و BYD مدتی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - قبل از اولین سری خودروها با سیستم «HiCar» رونمایی کردند که مبتنی بر سیستم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - عامل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - هارمونی است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان  استان خراسان

هواوی در زمین ماشین بی‌تجربه نیست و پیش از این نه تنها با شرکت‌های خودروسازی همکاری داشته بلکه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - سرمایه‌گذاری‌هایی را نیز در حوزه ماشین‌های خودران صورت داده است. به باور بسیاری ماشین‌‌های خودران با تکیه بر پتانسیل‌های فوق‌العاده 5G در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - آینده مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

این شرکت سال گذشته واحد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - جدیدی را برای تمرکز بر صنعت خودرو راه‌اندازی کرد که روی ۵ بخش رانندگی هوشمند، سرویس‌های ابری، شبکه هوشمند، پلتفرم کابین و قطعات الکترونیکی متمرکز است. آنطور که شنیده می‌شود این شرکت مقیاس پروژه ها را به سطح لازم برای تولید ماشین‌های هوشمند رسانده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - و حتی ظاهرا سیستم رانندگی خودکار آنها تنه به تنه پلتفرم تسلا مدل ۳ می‌زند. ظاهرا «Xu Zhijun»، رییس دوره‌ای هیئت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - مدیره غول چینی نیز گفته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - «هر کاری که تسلا قادر به انجام آن است، از عهده ما هم برمی‌آید.»

یک منبع آگاه هم مدعی شده هواوی قصد دارد به تامین کننده اصلی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - در زمینه سخت افزار و نرم‌افزار ماشین هوشمند بدل شود و بدین منظور متخصصان را از تامین کننده‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خراسان استان خراسان - دیگر به خدمت گرفته تا تیمی حرفه‌ای از هزاران نفر را شکل دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone