🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13947.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای نتایج بنچمارک پردازنده‌های ۱۶ و ۱۴ هسته‌ای Alder Lake اینتل با گرافیک Xe

نتایج چندین بنچمارک پردازنده‌های Alder Lake اینتل به اینترنت راه پیدا کرده که شامل مدل ۱۶ اینچی دسکتاپ و ۱۴ اینچی موبایل می‌شود و از نسل جدید گرافیک Xe-LP و Xe-HPG بهره می‌برند. پردازنده دسکتاپ ...

نتایج چندین بنچمارک پردازنده‌های Alder Lake اینتل به اینترنت راه پیدا کرده که شامل مدل ۱۶ اینچی دسکتاپ و ۱۴ اینچی موبایل می‌شود و از نسل جدید گرافیک Xe-LP و Xe-HPG بهره می‌برند.

پردازنده دسکتاپ Alder Lake اینتل از ۱۶ هسته بهره می‌برد و ۲۴ رشته دارد. این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - مدل به ۸ هسته Gloden Cave و ۸ هسته Gracemont مجهز شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - که در مجموع ۳۰ مگابایت حافظه کش L3 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - فرکانس پایه این پردازنده برابر ۱.۸۰ گیگاهرتز است، اما - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - اطلاعی از فرکانس بوست آن نداریم.

این چیپ از گرافیک مجتمع Xe-LP بهره می‌برد که در مجموع ۳۲ واحد اجرایی یا ۲۵۶ هسته با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - فرکانس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - ۱۵۰۰ مگاهرتز دارد. این پردازشگر گرافیکی موفق به کسب امتیاز ۸۶۴۷ در OpenCL شده که بهبود قابل قبولی نسبت به گرافیک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - UHD 750 در پردازنده‌های راکت لیک به حساب می‌آید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان

گرافیک UHD 750 بطور میانگین امتیاز ۷۹۷۴ را در این بنچمارک بدست آورده، بنابراین نسل جدید تا ۸.۵ درصد عملکرد بهتری دارد. علاوه بر این، iGPU پردازنده‌های Alder Lake با ۲۰۰ مگاهرتز فرکانس بالاتر فعالیت می‌کند. در نهایت انتظار داریم گرافیک جدید اینتل ۵ تا ۱۰ درصد عملکرد بهتری داشته باشد.

در بخش موبایل، با دو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - نتیجه برای یک پردازنده ۱۴ هسته‌ای و ۲۰ رشته‌ای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - روبه‌رو هستیم. این تراشه از ۶ هسته Golden Cave و ۸ هسته Gracemont بهره می‌برد. این تراشه که بخشی از خانواده Alder Lake-P ES به حساب می‌آید، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - فرکانس پایه ۸۰۰ مگاهرتز و بوست ۴.۰ گیگاهرتز دارد.

این پردازنده اینتل به ۲۴ مگابایت حافظه کش L3 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - مجهز شده و با پردازشگر گرافیکی UHD Xe-LP با ۹۶ واحد اجرایی تست شده است. این تراشه از ۷۶۸ هسته با فرکانس ۱۲۰۰ مگاهرتز بهره - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - می‌برد و ۱.۵ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - گیگابایت حافظه دارد که البته نمی‌دانیم با یک گرافیک مجتمع یا مستقل روبه‌رو هستیم.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان

این پلتفرم Alder Lake-P اینتل با وجود هسته‌های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - بسیار بالاتر نسبت به مدل دسکتاپ، به امتیاز ۶۵۱۶ در OpenCL دست پیدا کرده. علت چنین موضوعی می‌تواند عدم بهینه بودن درایورها باشد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان

یکی دیگر از نتایج مربوط به پردازشگر گرافیکی بسیار قدرتمندتر Xe-HPG SKU می‌شود که از ۲۵۶ واحد اجرایی یا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - ۲۰۴۸ هسته با ۶ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - حافظه بهره می‌برد. این پردازشگر گرافیکی با فرکانس ۱۴۰۰ مگاهرتز به امتیاز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - ۱۸,۴۸۲ دست پیدا کرده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان

پردازنده‌های Alder Lake اینتل برای دسکتاپ با سوکت LGA 1700 و برای موبایل با سوکت FCBGA 1744 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بیجار استان کردستان - سازگار خواهند بود. انتظار می‌رود تا زمان معرفی رسمی نسل جدید پردازنده‌های اینتل، افشای اطلاعات درباره آن‌ها ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone