🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24243.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سندیکای صنعت مخابرات در تلکام ۲۰۱۹ شرکت نمی‌کند

دوره بیستم از نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام) در حالی قرار است از ۸ تا ۱۱ مهر برگزار شود که امروز، سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که در آن حاضر ...

دوره بیستم از نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - و اطلاع‌رسانی (تلکام) در حالی قرار است از ۸ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - تا ۱۱ مهر برگزار شود که امروز، سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که در آن حاضر نخواهد شد.

این سندیکا در بیانیه‌ خود در همین رابطه، به موضوعات مهمی از جمله ناهماهنگی‌ها اشاره کرده است:

«با بررسی همه‌ی جوانب مربوط به نمایشگاه صنایع مخابرات ۹۸، هیات مدیره‌ سندیکا این نمایشگاه را از نظر ترکیب غرفه داران، تبلیغات پیش از آغاز نمایشگاه، دعوت از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - مقامات و مسئولان اثرگذار و استقبال بازدیدکنندگان حرفه‌ای در سطحی نمی‌داند که ستاد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - سندیکا در آن به عنوان غرفه‌دار حاضر شود و دست‌آوردهای ارزنده اعضا را معرفی نماید.»

این خبر در حالی امروز منتشر می‌شود که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اخیراً اعلام کرده بود که گزینه «کنفرانس ظرفیت» را به جای نمایشگاه انتخاب کرده و در تلکام به عنوان غرفه‌دار حضور نخواهد داشت تا انرژی خود را بیشتر صرف بازدید، گفتگو و تعامل کند. در نتیجه‌ی همین تصمیم قرار شده بود تا اپراتورها که در سال‌های قبل سالن‌های بزرگی را رزرو می‌کردند هم با فضای غرفه حداقلی در این نمایشگاه شرکت کنند.

همه این‌ها در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - حالیست که ادغام نمایشگاه‌های الکامپ و تلکام - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - مدت‌ها مورد بحث و گفتگو بوده است و اکنون - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - به نظر می‌رسد با ناهماهنگی‌هایی که سندیکای مخابرات از آنها می‌گوید، دوباره شاهد ارائه پیشنهاد ادغام این دو نمایشگاه باشیم.

اگرچه تلکام یک نمایشگاه B2B است اما دلیل اصلی وجود پیشنهاد ادغام، مشارکت شرکت‌ها و اپراتورهایی بود که مجبور بودند در هر دو نمایشگاه با فاصله زمانی حدود ۲ ماه شرکت کنند. شباهت این دو نمایشگاه تا جایی پیش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - رفته بود که امسال، حتی شنیده می‌شد که بخش جدیدی تحت عنوان «تلکام استارز» (مشابه با الکام استارز) هم قرار است به نمایشگاه تلکام اضافه شود.

سال گذشته «محمدباقر اثنی عشری»، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور درباره ادغام نمایشگاه‌های الکامپ و تلکام به دیجیاتو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - گفته بود که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - زیرساخت‌های لازم برای این‌ ادغام وجود ندارد: «ادغام این دو نمایشگاه نیاز به بسترسازی دارد. به عنوان نمونه فضای کافی برای برگزاری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - دو نمایشگاه وجود - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - ندارد. امسال در همان سالن‌هایی که الکام استارز برگزار شد، شاهد نمایشگاه تلکام بودیم.»

«مهدی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - حیدری»، دبیر اجرایی الکامپ هم صراحتاً اعلام کرده بود از ادغام این دو نمایشگاه استقبال نمی‌کند: «این موضوع که در طول سال دو نمایشگاه در حوزه ICT برگزار شود بسیار خوب است اما باید زمان بندی آن بهتر شود تا کارکرد نمایشگاه ها برای مخاطبان و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - فعالان این صنعت افزایش یابد.»

اکنون باید دید با توجه به انصراف سندیکای صنعت مخابرات ایران، عدم حضور فیزیکی وزارت ارتباطات و نهایتاً حضور - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - حداقلی اپراتورها، چه سرنوشتی در انتظار «نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی» خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone