🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13942.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل: با توسعه اپ‌های اندرویدی برای دستگاه‌های غیر موبایل، کارمزد کمتری بپردازید

گوگل ظاهرا دست به آغاز برنامه‌ای جهانی به نام Play Media Experience زده که طبق آن اگر توسعه‌دهندگان برنامه‌های خود را برای دامنه گسترده‌ای از محصولات از جمله تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند بسازند، ...

گوگل ظاهرا دست به آغاز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تایباد استان خراسان - برنامه‌ای جهانی به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تایباد استان خراسان - نام Play Media Experience زده که طبق آن اگر توسعه‌دهندگان برنامه‌های خود را برای دامنه گسترده‌ای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تایباد استان خراسان - از محصولات از جمله تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند بسازند، کارمزد گوگل از درآمد آن‌ها به ۱۵ درصد کاهش پیدا می‌کند.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گوگل در ارائه اپلیکیشن‌ها برای محصولات غیرموبایل مشکل دارد. این شرکت حالا با برنامه تشویقی جدید خود سعی دارد توسعه‌دهندگان بیشتری را برای توسعه اپلیکیشن در پلتفرم‌های مختلف ترغیب کند. با این برنامه، اگر توسعه‌دهنده‌ای می‌خواهد درآمد بیشتری داشته باشد، باید از همه پلتفرم‌ها پشتیبانی کند.

بر این اساس، توسعه‌دهنده‌ای که اپلیکیشن پخش ویدیو می‌سازد باید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تایباد استان خراسان - برنامه خود را برای اندروید تی‌وی، گوگل تی‌وی و گوگل کست هماهنگ کند. توسعه‌دهنده‌ای که اپلیکیشن پخش صدا تولید می‌کند باید آن را سازگار با Wear OS، اندروید Auto، اندروید تی‌وی و گوگل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تایباد استان خراسان - کست کند. از سوی دیگر، یک اپلیکیشن مطالعه کتاب باید برای تبلت‌ها، گوشی‌های تاشو و پلتفرم‌های حوزه سرگرمی بهینه باشد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تایباد استان خراسان

البته توسعه‌دهندگان برای استفاده از این برنامه باید حداقل ۱۰۰ هزار نصب فعال ماهانه داشته و امتیاز بالایی در پلی استور دریافت کرده باشند. پس توسعه‌دهندگانی که به‌تازگی دست به توسعه اپلیکیشن زده‌اند، نمی‌توانند به‌راحتی از این تخفیف برخوردار شوند. با این حال، باید ببینیم عملکرد این برنامه‌ها در عمل چگونه خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تایباد استان خراسان - گوگل حتی در پشتیبانی پلتفرمی از اپلیکیشن‌های خودش هم دچار ناسازگاری است، بنابراین شاید بهتر باشد انتظار زیادی از اپلیکیشن‌های شخص ثالث نداشته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تایباد استان خراسان - باشیم. مایکروسافت هم سال‌ها پیش سعی کرده بود از طریق یک برنامه تشویقی کاربران را به توسعه اپلیکیشن‌های ویندوز فون ترغیب کند ولی در این کار ناموفق بود.

البته تفاوت گوگل و مایکروسافت در این است که برای گسترش دامنه پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید احتمالا به زحمت کمتری نیاز است و این پلتفرم در حال حاضر برنامه‌های بیشتری دارد. اگر این برنامه موفق باشد، تمام پلتفرم‌ها به اپلیکیشن‌های بیشتری دسترسی پیدا می‌کنند و در مجموع تجربه کاربری ارتقا می‌یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone