🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13943.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت قابلیت بارگذاری سریع بازی در ویندوز ۱۱ را به ویندوز ۱۰ اضافه نمی‌کند

مایکروسافت چند روز پیش از ویندوز ۱۱ با قابلیت‌های متنوعی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، امکان بارگذاری سریع بازی‌هاست. طبق گفته مایکروسافت، این قابلیت که «DirectStorage» نام دارد، منحصر به ویندوز ۱۱ خواهد بود. ...

مایکروسافت چند روز پیش از ویندوز ۱۱ با قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - متنوعی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، امکان بارگذاری - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - سریع بازی‌هاست. - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - طبق گفته مایکروسافت، این قابلیت که «DirectStorage» نام دارد، منحصر به ویندوز ۱۱ خواهد بود.

کاربران ویندوز ۱۰ نمی‌توانند چنین ویژگی را تجربه کنند و ردموندی‌ها نمی‌خواهند به عنوان یک بروزرسانی سیستمی، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - DirectStorage را برای سیستم عامل قدیمی‌شان ارائه کنند. اگرچه چنین تصمیمی چندان دور از انتظار نبود، با این حال همچنان امیدوار بودیم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - که مایکروسافت آن را در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ هم قرار دهد.

این قابلیت اولین بار برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس معرفی شد که ارتباط میان SSD و GPU را ساده‌تر می‌کند تا بازی‌ها سریعتر بارگذاری شوند. البته به گفته ردموندی‌ها، این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - فناوری تنها موجب بارگذاری سریعتر بازی‌ها نمی‌شود و بهبودهای فنی دیگری را هم برای کاربران به همراه دارد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران

برای بهره‌مندی از DirectStorage در سیستم‌تان غیر از ویندوز - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - ۱۱، به قطعات دیگری هم نیاز دارید. برای مثال برخی گزارش‌ها به این موضوع اشاره دارند که API - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - آن نیازمند SSD NVMe با حداقل ظرفیت ۱ ترابایت است، هرچند مایکروسافت بطور مستقیم اشاره‌ای به ظرفیت آن نکرده است.

کارت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - گرافیک سیستم هم باید DirectX 12 با قابلیت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - پشتیبانی از Shader Model 6.0 باشد، بنابراین حتما نباید - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - صاحب جدیدترین کارت‌های گرافیک انویدیا و AMD یعنی سری RTX 30 و RDNA 2 - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - باشید.

API مربوط به قابلیت بارگذاری سریع بازی‌ها با درایوهای NVMe - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - روی PCIe 4.0 و PCIe 3.0 کار می‌کند، بنابراین نگرانی در این زمینه هم وجود ندارد.

در کنار این قابلیت‌ها، باید خود سیستم هم از ویندوز ۱۱ پشتیبانی کند. مایکروسافت حداقل سیستم مورد نیاز ویندوز 11 را اعلام کرده که در آن به پردازنده‌های تقریبا محدودی اشاره شده. سیستم کاربران باید حداقل به پردازنده‌های نسل هشتم اینتل و رایزن ۲۰۰۰ شرکت AMD مجهز باشند. علاوه بر این، باید دارای چیپ TPM 2.0 هم باشند.

با اپ PC Health Check می‌توانید سازگاری سیستم‌تان با ویندوز 11 را متوجه شوید، البته شرکت‌های دل، اچ‌پی و ایسوس هم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بهشهر استان مازندران - لیستی از دستگاه‌های سازگار با این سیستم عامل را منتشر کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژیوار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام سایت ***** مایکروفر تکا MWE207FI شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone