🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19278.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

انگلستان مجوز استفاده از واکسن کرونا آسترازنکا را صادر کرد

انگلستان مجوز استفاده اورژانسی از واکسن کرونا دانشگاه آکسفورد و شرکت داروسازی آسترازنکا را صادر کرد تا مسیر برای واکسیناسیون میلیون‌ها شهروند انگلیسی در روزهای آتی هموار شود. واکسن آسترازنکا دومین واکسنی است که مجوز ...

انگلستان مجوز استفاده اورژانسی از واکسن کرونا دانشگاه آکسفورد و شرکت داروسازی آسترازنکا را صادر کرد تا مسیر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - برای واکسیناسیون میلیون‌ها شهروند انگلیسی در روزهای آتی هموار شود.

واکسن آسترازنکا دومین واکسنی است که مجوز استفاده اورژانسی در انگلستان را کسب می‌کند. اواسط آذر ماه واکسن شرکت فایزر مجوز استفاده اورژانسی را بدست آورد. انگلستان ۱۰۰ میلیون دوز از واکسن آسترازنکا را سفارش داده که برای واکسینه کردن ۵۰ میلیون نفر کافی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - خواهد بود. قرار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - است اولین محموله از واکسن اوایل سال ۲۰۲۱ به بریتانیا تحویل داده شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان

واکسن آسترازنکا به خاطر استفاده از فناوری متفاوت نیازی به نگهداری در دمای فوق العاده پایین نداشته و می‌توان آن را برای مدت طولانی در یخچال معمولی نگهداری کرد. علاوه بر این تولید آن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - ارزان‌تر تمام می‌شود به همین دلیل توزیع آن آسان‌تر خواهد بود و گزینه بهتری برای کشورهای در حال توسعه است. اثربخشی این واکسن با توجه به داده‌های بدست آمده از کارآزمایی‌های بالینی فاز سوم به طور میانگین ۷۰.۴ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - درصد اعلام شده و به گفته سازنده در برابر گونه جدید کرونا احتمالاً مؤثر است.

«بوریس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - جانسون»، نخست وزیر بریتانیا با انتشار پستی در توییتر صدور مجوز استفاده از واکسن آسترازنکا را «خبری خارق العاده و یک پیروزی برای دانش بریتانیا» توصیف کرد. وزارت بهداشت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شاندیز استان خراسان - بریتانیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حالا امکان واکسیناسیون تعداد بیشتری از گروه‌های در معرض خطر فراهم شده که با محافظت از آنها می‌توان نرخ مرگ و میر و بستری شدن را کاهش داد.

«مت هنکاک»، وزیر بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی بریتانیا اعلام کرد واکسیناسیون با واکسن آسترازنکا از پنج روز دیگر (۴ ژانویه) شروع می‌شود. تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر از مردم سراسر انگلستان واکسن فایزر-BioNTech را دریافت کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone