🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13946.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

توییتر روی قابلیت ورود به اکانت توسط حساب گوگل کار می‌کند

توییتر ظاهرا برای اینکه کاربران راحت‌تر بتوانند از این شبکه اجتماعی کار کنند، می‌خواهد قابلیت ورود به اکانت توسط حساب گوگل را فراهم کند. به تازگی «جین وونگ»، محقق اپلیکیشن در حساب توییترش تصویری از ...

توییتر ظاهرا برای اینکه کاربران راحت‌تر بتوانند از این شبکه اجتماعی کار کنند، می‌خواهد قابلیت ورود به اکانت توسط حساب گوگل را فراهم کند.

به تازگی «جین وونگ»، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - محقق اپلیکیشن در حساب توییترش تصویری از این ویژگی منتشر کرده که طبق آن، توییتر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - قصد دارد سیستم ورود با حساب گوگل را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در تصویر ارائه شده از این ویژگی روی نسخه وب این شبکه اجتماعی، در کنار گزینه‌های «ثبت نام» و «ورود»، گزینه دیگری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - تحت عنوان «ادامه دادن با حساب گوگل» دیده می‌شود. احتمالا کاربران با استفاده از این گزینه جدید می‌توانند حساب گوگل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - خود را به توییتر متصل کنند، حساب جدیدی بسازند یا وارد حساب شخصی خود شوند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس

چندین سال است که گوگل روشی برای اپلیکیشن‌ها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - ارائه کرده تا کاربران آن‌ها فقط با استفاده از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - حساب این غول جستجوی اینترنتی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - وارد سیستم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - شوند. در این روش، دیگر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - نیازی به ارائه برخی مشخصات مانند نام و آدرس ایمیل وجود ندارد.

انتظار می‌رود که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - توییتر نیز در آینده نزدیک و پس از انجام تست‌های خود، این قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار دهد. البته هنوز هم این احتمال وجود دارد که توییتر نظر خود را تغییر دهد و به استفاده از حساب‌های گوگل روی نیاورد.

استفاده از این قابلیت برای کاربران نکات مثبت و منفی به همراه دارد. از دید مثبت، همه چیز برای کاربران راحت‌تر می‌شود و آن‌ها برای ورود به حساب شخصی خود فقط باید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - رمز عبور گوگل را به خاطر بسپارند. از طرفی دیگر اگر حساب گوگل کاربران به هر طریقی تحت نفوذ دیگران قرار بگیرد، مهاجم می‌تواند به حساب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - توییتر آن‌ها نیز دسترسی داشته باشد.

توییتر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - به عنوان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - جدیدترین ویژگی‌ها، سرانجام قابلیت اشتراک توییت در استوری اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - را در دسترس کاربران نسخه iOS قرار داده است. همچنین «جک دورسی»، مدیر عامل این شرکت چندی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فسا استان فارس - پیش وعده داده که شبکه لایتنینگ بیت‌کوین دیر یا زود به توییتر یا بلو اسکای اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طاها نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر مرکز شما منطقه دریمی فسا هم سرویس میده؟
پاسخ: بله در دریمی شهر فسا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone