🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13959.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

می میکس ۴ شیائومی احتمالا با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۱۲۰ وات از راه می‌رسد

تاکنون خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد موبایل پرچمدار آینده شیائومی یعنی «می میکس ۴» منتشر شده است. براساس اعلام یکی دیگر از منابع آگاه، این گوشی هوشمند با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و ...

تاکنون خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد موبایل پرچمدار آینده شیائومی یعنی «می میکس ۴» منتشر شده است. براساس اعلام یکی دیگر از منابع آگاه، این گوشی هوشمند با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۱۲۰ وات در دسترس کاربران - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان - قرار می‌گیرد.

گزارش جدیدی از یکی از منابع اگاه بازار در چین تایید می‌کند که گوشی پرچمدار می میکس ۴ شیائومی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت (دو باتری ۲۴۳۰ میلی آمپر ساعتی)، فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند. در حال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان - حاضر، این بالاترین میزان پشتیبانی از شارژ سریع در میان گوشی‌های پرچمدار بازار محسوب می‌شود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان

گوشی آینده می میکس ۴ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان - شیائومی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان - با مشخصات پیشرفته‌ای روانه بازار خواهد شد و همچنین قرار است در این گوشی از جدیدترین نسل فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده شود تا تجربه‌ای کاملا متفاوت و تمام صفحه در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در اواسط اردیبهشت ماه، یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Digital Chat Station» ادعا کرده بود که شیائومی قصد دارد دو گوشی موبایل پیشرفته جدید با فناوری دوربین زیر نمایشگر به شماره مدل‌های K8 و J18S را روانه بازار کند. به نظر می‌رسد مورد اول به می میکس ۴ و مورد دوم به گوشی تاشو میکس اشاره داشته باشد.

در گزارش منتشر شده عنوان شده است که احتمالا شیائومی دستگاه خود را با وضوح - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان - صفحه نمایش بالایی عرضه خواهد کرد که در مقایسه با وضوح نمایشگر Full HD خروجی بهتری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان - داشته باشد. البته اخیرا در گزارش دیگری عنوان شده بود که می میکس ۴ از می ۱۱ اولترا گران‌تر خواهد بود.

انتظار می‌رود این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و آخرین نسخه رابط کاربری MIUI 13 بهره ببرد. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان - MIUI 13 در مقایسه با نسخه گذشته خود چندین ویژگی و پیشرفت جدید به همراه خواهد داشت که طی هفته‌های آینده از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سبزوار استان خراسان - آن‌ها مطلع خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر احیانا شهرک اندیشه سبزوار هم اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در شهرک اندیشه شهر سبزوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone