🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13960.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تغییرات امنیتی گوگل موجب از کار افتادن لینک‌های قدیمی درایو و یوتیوب می‌شود

به زودی حجم عظیمی از لینک‌های مرتبط با موارد به اشتراک گذاشته شده در سرویس‌های گوگل درایو و یوتیوب به دلیل تغییرات امنیتی صورت گرفته از کار خواهند افتاد. گوگل اعلام کرده است که این ...

به زودی حجم عظیمی از لینک‌های مرتبط با موارد به اشتراک گذاشته شده در سرویس‌های گوگل درایو و یوتیوب به دلیل تغییرات امنیتی صورت گرفته از کار خواهند افتاد. گوگل اعلام کرده است که این اقدام در راستای افزایش سطح امنیت سرویس‌ها صورت می‌گیرد.

کاربران فعال می‌توانند لینک‌های جدیدی برای فایل‌های به اشتراک گذاشته شده خود دریافت کنند، اما چنین امری ممکن است برای حساب‌های کاربری غیرفعال و قدیمی رخ ندهد. به همین دلیل ممکن است تعداد زیادی از موارد قدیمی موجود در یوتیوب و گوگل درایو به دلیل از کار افتادن لینک از دیدرس خارج شود. همچنین لینک‌های جدید در یوتیوب بسیار غیرقابل حدس تر از گذشته خواهد بود و کاربران - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لاهیجان استان گیلان - بدون داشتن سطح دسترسی نمی‌توانند به راحتی اقدام به حدس زدن لینک‌ها کنند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لاهیجان استان گیلان

لینک‌های جدید موجب می‌شود تا کاربران برای مشاهده برخی محتواهای خاص نیازمند ورود به حساب کاربری خود باشند و تاریخچه فایل‌های مشاهده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لاهیجان استان گیلان - شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لاهیجان استان گیلان - در اکانت آن‌ها ذخیره می‌شود. تمامی ویدیوهای عمومی در یوتیوب تحت تاثیر این تغییر قرار خواهند گرفت. ویدیوهای آپلود شده قبل از سال ۲۰۱۷ به حالت خصوصی تبدیل می‌شوند تا زمانی که لینک آن‌ها توسط صاحب اکانت تغییر پیدا کند. ویدیوهای خصوصی محدودیت‌های بسیاری نسبت به ویدیوهای عمومی دارند. برا ی مثال امکان اشتراک‌گذاری آن‌ها تنها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لاهیجان استان گیلان - با ۵۰ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لاهیجان استان گیلان - نفر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لاهیجان استان گیلان - امکان‌پذیر است و لینک‌های موجود در آن‌ها نیز به صورت خودکار غیرفعال می‌شود. 

به اشتراک‌گذاری فایل‌ها در گوگل درایو نیز دستخوش تغییراتی می‌شود و از این پس کلید دسترسی برای فیلتر کردن کاربران مجاز برای دریافت فایل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته اگر حساب کاربری در گذشته به یک فایل خاص دسترسی داشته است همچنان این روند ادامه پیدا می‌کند؛ در غیر این صورت باید درخواست جدید دسترسی به فایل ثبت کنید. همچنین حساب‌های کاربری گوگل شخصی که در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لاهیجان استان گیلان - دایره تغییرات قرار خواهند گرفت به زودی ایمیلی برای اطلاع‌رسانی دریافت خواهند کرد. شرایط برای اکانت‌های Workspace گوگل کمی متفاوت است و مدیر شبکه می‌تواند تنظیمات مرتبط با دسترسی کاربران به لینک‌های جدید را تنظیم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone