🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13951.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Dragon City؛ اژدهایت را تربیت کن

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از دنیای فانتزی خوششان می‌آید، بازی Dragon City Mobile‏ برای شما ساخته شده است. این بازی را Socialpoint ساخته که قبلا هم با ساختن بازی Monster ...

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از دنیای فانتزی خوششان می‌آید، بازی Dragon City Mobile‏ برای شما ساخته شده است. این بازی را Socialpoint ساخته که قبلا هم با ساختن بازی Monster Legends حسابی سر زبان‌ها افتاده بود و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - به نظر می‌رسد بازی جدیدش هم قرار است موفقیت زیادی کسب کند.

داستان بازی از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - قرار است که شما باید شهر خودتان را بسازید، در این شهر با انواع اژدها زندگی کنید، اژدهایتان را تربیت کنید و به برترین استاد اژدها در جهان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - تبدیل شوید. در دنیای جذاب و جادویی بازی Dragon City Mobile شما همیشه در موضع قدرت هستید اما همین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - باعث می‌شود بقیه بخواهند جایگاه شما را تصاحب کنند پس باید همواره در تلاش باشید تا همه‌چیز را ارتقا بدهید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر  داراب استان فارس

محل زندگی اژدهایان از دوران کهن تا به حال در جزیره‌های معلق بوده پس شما هم ساخت شهر را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - روی یکی از همین جزیره‌ها آغاز می‌کنید. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - شهر باید مزارع و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - ساختمان‌ها را در کنار هم داشته باشد زیرا تمام - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - ساکنان شهر شما به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - غذا نیاز دارند و احتمالا بیشتر از همه بچه اژدهاهای کوچکی که قرار است منبع قدرت شما باشند.

هر اژدهای کوچکی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - که در جزیره‌ی شما شروع به زندگی می‌کند، متعلق به شما است بنابراین باید تا زمانی که به اژدهایی غول‌پیکر و قدرتمند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - تبدیل شوند از آن‌ها مراقبت کنید. بعد از این که تعداد کافی اژدهای عظیم‌الجثه در دست داشتید می‌توانید وارد رقابت‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - رو در رو و یک نفره شوید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر  داراب استان فارس

در این رقابت‌ها که آنلاین هم هستند،‌ شما در برابر بازیکنانی از سراسر جهان قرار می‌گیرید تا اژدهای خود را بسنجید و قدرتتان را به نمایش بگذارید. اگر اژدهای شما بتواند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - از زمین رقابت زنده بیرون بیاید، شما صاحب آیتم‌ها و جوایزی می‌شوید که به گسترش شهرتان به درد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - می‌خورند.

البته همیشه قرار نیست بر اساس دشمنی و رقابت جلو بروید. می‌توانید با سایر اساتید اژدها در یک بازی متحد شوید و با هم در ایونت‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - به خصوصی شرکت کنید که جوایز ارزشمندی دارند. علاوه بر این می‌توانید جوایز به خصوصی دریافت کنید که در اختیار سایر بازیکنان قرار نمی‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر  داراب استان فارس

هر اژدهایی یک عنصر وجودی مخصوص دارد که ویژگی‌هایش را تعریف می‌کند. اگر این عناصر با هم ترکیب شوند یک گونه‌ی دورگه به وجود می‌آید که با ترکیبی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - از ویژگی‌های این عناصر می‌تواند قدرتمندتر باشد بنابراین ارتقای گونه‌های اژدها هم تاثیر زیادی در پیشرفت بازی و پیروزی در مبارزات دارند.

علاوه بر طراحی بصری جذاب بازی و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - گیم‌پلی روان، تنوع کاراکترها هم بسیار زیاد است و حدود هزار نوع اژدها در بازی وجود دارند که می‌توانید از جمع‌آوری آن‌ها لذت ببرید. در کل می‌توان گفت که بازی Dragon City - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر داراب استان فارس - Mobile ارزش امتحان کردن را دارد و می‌تواند یک گزینه‌ی سرگرم کننده باشد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر  داراب استان فارس

Dragon City Mobile‏

سازنده: Socialpoint قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 282.8/133 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone