🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13949.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

طراحی و رنگ‌های گلکسی بادز ۲ سامسونگ در اولین تصاویر رسمی فاش شد

سامسونگ احتمالا ماه آینده در کنار گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴، از گلکسی بادز ۲ هم رونمایی می‌کند. حالا اولین تصاویر رسمی از این ایرباد بی‌سیم لو رفته ...

سامسونگ احتمالا ماه آینده در کنار گلکسی زد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - فلیپ ۳، گلکسی زد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - فولد ۳ و گلکسی واچ ۴، از گلکسی بادز ۲ هم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - رونمایی می‌کند. حالا اولین تصاویر رسمی از این ایرباد بی‌سیم لو رفته که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.

طراحی گلکسی بادز ۲ با شماره مدل SM-R177 ظاهرا الهاماتی از گلکسی بادز پرو داشته است. این محصول از کیس شارژری به شکل مربع استفاده می‌کند و طراحی خود گوشی‌ها - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - کمی زاویه‌دار در نظر گرفته شده. با این حال، سامسونگ ظاهرا برای گلکسی بادز ۲ از نوعی طراحی دو رنگ بهره گرفته که رنگ بیرون کیس در همه مدل‌های آن سفید است.

با این حال، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - همان طور که در تصاویر می‌بینید، رنگ خود گوشی‌ها و داخل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - کیس مشابه یکدیگر خواهد بود. گلکسی بادز ۲ احتمالا در رنگ‌های مشکی، سبز، بنفش و سفید عرضه می‌شود. کیس این دستگاه دو چراغ LED دارد که یکی در داخل کیس و دیگری روی آن تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان

گلکسی بادز ۲ روی هر گوشی حداقل دو میکروفن، یک حسگر مادون قرمز و رابط مغناطیسی برای شارژ دارد. این محصول احتمالا از فناوری بلوتوث ۵.۰ با کدک‌های SBS ،AAC و SSC پشتیبانی می‌کند و صدای بهینه AKG، کنترل‌های لمسی، قابلیت شارژ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - بی‌سیم و یک اپ جانبی برای سفارشی‌سازی کنترل‌ها و پروفایل‌های صوتی خواهد داشت.

اندازه این دستگاه کوچک‌تر از گلکسی بادز پلاس به نظر می‌رسد، در نتیجه عمر باتری آن احتمالا به خوبی بادز پلاس نخواهد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - بود. گلکسی بادز پلاس با - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - در اختیار داشتن باتری ۸۵ میلی‌متری در هر گوشی عمر ۱۱ ساعته را فراهم می‌کند، اما گفته شده که - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - ظرفیت باتری گلکسی بادز ۲ در هر گوشی ۶۰ میلی‌آمپر ساعت است.

گلکسی بادز ۲ احتمالا از ویژگی حذف نویز فعال (ANC) هم بهره‌مند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اردستان استان اصفهان - نمی‌شود. اما در عوض باید فناوری دیگری موسوم به «کاهش نویز فعال» داشته باشد تا بتواند نویز پس‌زمینه را کم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone