🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26408.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی: شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی راه‌اندازی می‌شود

صبح امروز جشنواره وب و موبایل ایران به ایستگاه رشت رسید و سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی در افتتاحیه این مراسم خبر از ایجاد شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی با کمک قوه قضاییه داد. «رضا الفت ...

صبح امروز جشنواره وب و موبایل ایران به ایستگاه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - رشت رسید و سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی در افتتاحیه این مراسم خبر از ایجاد شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی با کمک قوه قضاییه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - داد.

«رضا الفت نسب» با اشاره به جنگی که همچنان بین کسب‌وکارهای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - مدرن و بخش سنتی وجود دارد تاکید کرد که آنها نهایت تلاش خود را در اتحادیه کرده‌اند که تا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - حدی آتش این جنگ را خاموش کنند. او می‌گوید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - با کمک و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - رایزنی‌های قوه قضاییه قصد دارند به زودی شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای اینترنتی (مجازی) را راه‌اندازی کنند:

«شعبه شورای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی را در اتحادیه راه‌اندازی می‌کنیم. اگر مشکلات و شکایاتی باشد تا سقف بیست میلیون تومان و دیگر مشکلات اکوسیستم را در آن حل و فصل می‌کنیم. می‌خواهیم فعالین استارتاپی کشور که قطب اقتصادی جدید ایران شده‌اند، با اطمینان خاطر کار خود را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - ادامه دهند.»

الفت نسب ضمن ابراز تاسف نسبت به اظهار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - نظر برخی دولتمردان و اشاره به صحبت‌هایی نقل قول شده مبنی بر اینکه «مردم خریدهای اساسی خود را اینترنتی انجام ندهند» تاکید کرد که این عبارات روی تجارت الکترونیک کشور تاثیر منفی خواهد داشت.

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی همچنین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - درباره دستورالعملی که توسط سازمان فناوری اطلاعات - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - برای فعالیت تاکسی‌های اینتترنتی منتشر شده گفت: «دوستان سازمان فناوری اطلاعات دستورالعمل ارائه داده‌اند که خواهش می‌کنم این آیین‌نامه را بخوانید و آن را نقد کنید. پرداخت هزینه به شهرداری برای فعالیت در هر شهر هنوز برای این اکوسیستم زود است.»

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذرخش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ شرکت شما آیا دور و بر سهرود خدابنده اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در سهرود شهر خدابنده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone