🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26409.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

حذف بیش از ۵۰ اپ آلوده به بدافزار تبلیغاتی از اپ استور اپل و پلی استور گوگل

در یک روز گذشته اپل و گوگل مجموعا ۵۰ اپلیکیشن تبلیغاتی مخرب را از اپ استورهای خود حذف کرده اند. این اطلاعات را روز گذشته شرکت انگلیسی Wandera که در زمینه امنیت موبایل فعال دارد و ...

در یک روز گذشته اپل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - گوگل مجموعا ۵۰ اپلیکیشن تبلیغاتی مخرب را از اپ استورهای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - خود حذف کرده اند. این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - اطلاعات را روز گذشته شرکت انگلیسی Wandera که در زمینه امنیت موبایل فعال دارد و همچنین ESET، شرکت ارائه دهنده راهکارهای امنیتی مستقر در اسلواکی به صورت جداگانه به سمع و نظر مخاطبان خود رساندند.

شرکت ESET در گزارش خود اشاره کرده که دست کم ۴۲ اپلیکیشن اندرویدی را در پلی استور گوگل پیدا کرده که حاوی تبلیغ افزار تازه ای به نام Ashas بوده اند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان

این اپلیکیشن ها از زمان انتشارشان در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - جولای ۲۰۱۸ تاکنون بالغ بر ۸ میلیون بار دانلود شده اند و گفته می شود منشاء آنها به یک دانشجوی ویتنامی در هانوی می رسد.

بعد از آنکه هر کدام از این اپ ها روی دستگاه قربانی نصب شدند علاوه بر پخش تبلیغات تمام صفحه خودکار، گوشی کاربر را به یک سرور ریموت متصل می کردند و جزئیات مربوط به آن گوشی را در اختیارش می گذاشتند که از نوع دستگاه و نسخه سیستم عامل آن گرفته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - تا زبان، تعداد اپ های نصب شده، فضای ذخیره سازی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - خالی، وضعیت باتری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - و حتی فعال بودن وضعیت Developer - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - یا روت شدن آن در گذشته را شامل می شد.

این اپ های اندرویدی همچنین ترفند دیگری نیز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - برای سوء استفاده از کاربران در آستین داشتند و آن پنهان کردن آدرس آی پی گوگل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - و در نتیجه رفتار تبلیغ افزار است که با هدف دور زدن بررسی های امنیتی گوگل پلی صورت میگرفت.

البته این اپ های آلوده به بدافزار از روی گوگل پلی حذف شدند اما احتمال می رود که همچنان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - در اپ استورهای شخص ثالث حضور داشته باشند.

تروجان کلیکر

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان

محققان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - شرکت انگلیسی Wandera نیز در گزارشی جداگانه از کشف ۱۷ اپ آلوده iOS خبر دادند که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - با ایجاد کلیک های تبلیغاتی جعلی درآمدزایی می کردند.

این اپ ها که توسط یک شرکت هندی به نام AppAspect Technologies توسعه داده شده اند در کشورهای مختلف منتشر شده بودند و حاوی نوعی بدافزار تروجان بودند که و با هر تعامل کاربر روی لینک های تبلیغاتی کلیک می کردند.

همچنین در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - بررسی ها مشخص شد که این اپ ها با سرورهای فرماندهی و کنترل هم در ارتباط بودند تا تبلیغات هدفمندی را برای کاربران پخش کنند و حتی اشتراک سرویس های گرانقیمت را بدون اطلاعات کاربران برای آنها دریافت کنند.

جالب اینکه این سرور فرماندهی و کنترل در ماه آگست امسال توسط محققان دکتر وب شناسایی شده بود و پیشتر در یک کمپین تبلیغاتی مشابه در اندروید مورد استفاده قرار گرفته بود.

افزایش ساختگی درآمدهای تبلیغاتی از طریق کلیک های جعلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - از جمله موارد آشکار نقض قوانین اپ استور محسوب می شود و در نتیجه اپل نیز بلافاصله کلیه این اپ ها را از اپ استور پاک کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone