🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26400.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت پروژه ۱۰ میلیارد دلاری JEDI را از چنگ آمازون درآورد

مایکروسافت توانست پروژه عظیم JEDI را از چنگ آمازون و جف بزوس درآورد؛ موفقیتی که احتمالا ترامپ هم از آن خرسند است. دولت آمریکا پس از مدت ها کش و قوس سرانجام پروژه ۱۰ میلیارد دلاری سرویس ...

مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - توانست پروژه عظیم JEDI را از چنگ آمازون و جف بزوس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - درآورد؛ موفقیتی که احتمالا ترامپ هم از آن خرسند است.

دولت آمریکا پس از مدت ها کش و قوس سرانجام پروژه ۱۰ میلیارد دلاری سرویس های پردازش ابری پنتاگون را به مایکروسافت واگذار کرد. این برنامه که با عنوان «زیر ساخت یکپارچه دفاع سازمانی» (JEDI) شناخته می شود، سرویس های ابری را در زمینه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - های متعددی از ذخیره سازی داده ها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - گرفته تا پردازش هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و محاسبات فوق حساس برای پنتاگون فراهم می سازد.

پروژه JEDI بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار ارزش دارد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - و از اینرو به معنی تسلط ردموندی ها بر حوزه محاسبات - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - ابری و به حاشیه راندن آمازون است. تا سال گذشته صدها شرکت برای به دست آوردن این قرارداد دندان تیز کرده بودند اما با کنار گذاشته شدن رقبایی نظیر IBM و اوراکل در اوایل امسال، تنها مایکروسافت و آمازون به عنوان کمپانی های واجد شرایط در میدان باقی مانده بودند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان

فرایند مزایده از همان ابتدا آماج نقدهای زیادی بود، برای مثال برخی رقبا مزایده را به سود آمازون می دانستند و برخی دیگر نظیر اوراکل مدعی بودند که قرارداد با مشکل تضاد منافع مواجه است. این مساله تا جایی پیش رفت که دونالد ترامپ با اشاره به شکایت های متعدد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - از سوی بزرگترین کمپانی های جهان، از بازبینی قرارداد خبر داد.

مدت کوتاهی پس از آن وزارت دفاع قرارداد را برای بررسی های بیشتر به حال تعلیق درآورد و حالا مایکروسافت توانسته آن را از چنگ رقیب درآورد. این پیروی به مذاق ترامپ هم خوش می آید چرا که وی مدتهاست بزوس و آمازون را به بهانه انتشار خبرهای نادرست و مسائلی نظیر مالیات به نقد می کشد.

هرچند پروژه JEDI طی دهه آینده درآمد سرشاری را به جیب ردموندی ها سرازیر می کند اما برخی از کارکنان این شرکت از همکاری با پنتاگون رضایت ندارند. پرسنل مایکروسافت پیش از این خواستار لغو پروژه تامین ۱۰۰ هزار هدست واقعیت مجازی برای ارتش شده بودند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - اما این اعتراضات در نهایت راه به جایی نبرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوروش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر آیا میشه بگید روستای قوره جیل کنگاور سرویس کار مایکروفر ویرپول دارید
پاسخ: بله در روستای قوره جیل شهر کنگاور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone