🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26411.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

محققان گوگل بو کردن را به هوش مصنوعی یاد دادند

محققان تیم Google Brain مقاله ای نوشته و منتشر کرده اند و در آن چگونگی آموزش تشخیص بوها به هوش مصنوعی را شرح داده اند. پژوهشگران گوگل یک بانک اطلاعاتی از تقریباً 5 هزار مولکول ...

محققان تیم Google Brain مقاله ای نوشته و منتشر کرده اند و در آن چگونگی آموزش تشخیص بوها به هوش مصنوعی را شرح داده اند.

پژوهشگران گوگل یک بانک اطلاعاتی از تقریباً 5 هزار مولکول شناخته - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شده توسط عطرسازان را ایجاد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کرده و آنها را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با توضیحاتی مثل «کره ای»، «استوایی» و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - «علفی» برچسب گذاری کرده اند. محققان از دو سوم داده ها برای آموزش هوش مصنوعی خود برای برقراری رابطه بین مولکول ها با توصیف گر آنها استفاده کردند.

دانشمندان در ادامه از داده هایی که به هوش مصنوعی آموزش داده نشده بودند برای آزمایش کردن آن در تشخیص بوها استفاده کردند. الگوریتم های هوش مصنوعی با موفقیت توانستند بوهای مولکول ها را با توجه به ساختار آنها پیش بینی کنند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

با وجود دستاورد فوق، برخی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - محدودیت ها علم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بویایی را بسیار چالش زا کرده اند. مثلاً دو فرد ممکن است از یک بوی یکسان توصیف متفاوتی ارائه دهند؛ به عنوان مثال بوهای «چوبی» یا «زمینی» اینگونه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هستند.

برخی مولکول ها اتم ها و پیوند شیمیایی یکسانی دارند ولی آینه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یکدیگر بوده و بوهایی کاملاً متفاوت دارند. به این مولکول ها، مولکول های «دست سانی» (Chirality) گفته می شود. زیره و نعنای دشتی چنین مولکول هایی دارند. اوضاع با ترکیب کردن بوها پیچیده تر هم می شود.

با وجود چالش های متعدد، محققان گوگل معتقدند یادگیری هوش مصنوعی برای شناسایی برخی مولکول ها از طریق بوی آنها گام مهمی است و این دستاورد می تواند در علم شیمی، درک بشر از خوراک انسان، - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - علوم اعصاب حسی و نحوه تولید عطرهای سنتتیک تاثیرگذار باشد.

علاوه بر گوگل شرکت هایی دیگری نیز در زمینه آموزش بویایی به هوش مصنوعی فعالیت می کنند. اوایل سال جاری میلادی، محققان در مرکز باربیکان به کمک یادگیری ماشینی بوی یک گل منقرض شده را احیا کردند. در روسیه نیز از هوش مصنوعی برای - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شناسایی بوهای کشنده استفاده می شود. شرکت IBM هم دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته که می تواند عطر دلخواه کاربر را بسازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone