🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26419.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوشی دیگری از پروژه اندروید وان: شیائومی می A3 معرفی شد

هر سال این موقع که می شود شیائومی یک گوشی مبتنی بر اندروید وان را معرفی می کند. سال گذشته در همین ماه، این شرکت شیائومی می A2 و می A2 لایت را رونمایی کرد ...

هر سال این موقع که می شود شیائومی یک گوشی مبتنی بر اندروید وان را معرفی می - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - کند. سال گذشته در همین ماه، این شرکت شیائومی می A2 و می A2 لایت را رونمایی کرد و امسال در کنفرانس خبری ویژه ای در اسپانیا پرده از جانشین آنها به نام می A3 برداشته است. همانطور که در خبرها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - خواندید در یک هفته گذشته اطلاعات و جزئیات مربوط به شیائومی می A3 در خبرها لو رفت و حالا این محصول به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - صورت رسمی معرفی شده است.

شیائومی می A3 بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی اش دارد و همزمان گام هایی را به عقب برداشته که در ادامه به هریک می پردازیم. نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - گوشی تازه شیائومی کمی بزرگ تر از مدل می A2 شده و ابعاد آن به ۶.۰۸۸ اینچ رسیده است ضمن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - اینکه اینبار شاهد استفاده از یک پنل امولد در این محصول هستیم. یک بریدگی قطره ای شکل نیز در بالای این صفحه نمایش دیده می شود تا همسو با ترند بازار باشد اما یکی از عقبگردهای این گوشی رزلوشن نمایشگر آن است که به+HD تقلیل یافته است تا با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - گوشی CC9e در یک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - رده قرار بگیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان

شیائومی CC9e اوایل همین ماه رونمایی شد و در آن زمان شایعه شده بود که به زودی نسخه مبتنی بر اندروید وان CC9e به نام می A3 معرفی می شود که البته همینطور هم شد. اما از دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - امکانات این گوشی میتوان به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد که در می - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - A2 غایب بود. این گوشی همچنین یک باتری بزرگ تر با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعت دارد که شارژ بیشتری را نسبت به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می A2 فراهم می کند.

شیائومی می A3 به یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام مجهز شده و در قالب دو پیکره بندی با رم ۴ و حافظه های داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شود. اما یکی از تفاوت های این گوشی با CC9e پشتیبانی آن از درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی است - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - (دو آل سیم هیبریدی) و تامین امنیت گوشی هم برخلاف نسخه می A2 که با سنسور اثرانگشت در بخش پشتی بدنه تامین می شد در این مدل به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر محول شده است.

شیائومی می A3 یک دوربین اصلی سه گانه دارد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و با دو سنسور ۸ مگاپیکسلی الترا واید و حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی همراه شده. بریدگی قطره ای شکل این گوشی نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده ضمن اینکه دوربین دستگاه قابلیت هایی در زمینه هوش مصنوعی دارد و به لطف این فناوری میتواند سوژه ها را دنبال کرده و مد های مختلف عکاسی را پیشنها دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان

این گوشی همراه با اندروید پای وارد بازار می شود و از آنجا که در چهارچوب برنامه اندروید وان قرار دارد تا سه سال پچ های امنیتی را به صورت ماهانه دریافت می کند و دو به روز رسانی عمده اندرویدی نیز برای آن ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - خواهد شد.

قیمت و تاریخ عرضه

شیائومی می A3 در قالب سه رنگ مختلف خاکستری، آبی و سفید عرضه می شود. نسخه ۶۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان - گیگابایتی از این گوشی ۲۴۹ یورو و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۲۷۹ یورو قیمت گذاری شده است و طی هفته های آتی امکان خرید آن از می استورها و فروشگاه های دیگر میسر می شود.

- تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گلستان استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ میشه بگید تعمیرگاه شما کوی شهروند گلستان برای اجاق گاز و فر دوو تعمیرکار داره
پاسخ: بله در کوی شهروند شهر گلستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone