🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26388.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین سیستم ضد پهپاد لیزری به نیروی هوایی آمریکا تحویل داده شد [تماشا کنید]

شرکت پیمانکاری نظامی ریتون، اولین سیستم ضد پهپاد خود را در اختیار نیروی هوایی ارتش آمریکا گذاشته است. این اتفاق تنها یک سال بعد از این که شرکت ریتون تکنولوژی فوق را رونمایی کرد، افتاده است ...

شرکت پیمانکاری نظامی ریتون، اولین سیستم ضد پهپاد خود را در اختیار نیروی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - هوایی ارتش آمریکا گذاشته است. این اتفاق تنها یک سال بعد از این که شرکت ریتون تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - فوق را رونمایی کرد، افتاده است که نشان می‌دهد تهدیدات پهپاد‌ها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای دولت آمریکا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - بسیار مهم است.

در اصل این پلتفرم متشکل از خودروی مخصوص شرایط جاده‌ای مختلف است که روی آن سیستم ضد پهپاد سوار شده است. سیستم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - مذکور به کمک لیزر‌هایی با انرژی بالا فعالیت کرده و این تشکیلات از سنسور‌های الکترو اپتیکال و الکترو اینفرارد برای شناسایی و ردیابی پهپاد‌ها استفاده می‌کند. پس از ردیابی و شناسایی پهپاد متخاصم، به کمک لیزر قوی، آن را در عرض چند ثانیه نابود خواهد کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو این پلتفرم را مشاهده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - کنید:

ریتون (Raytheon) می‌گوید این سیستم می‌تواند انرژی خود را از یک منبع تغذیه ۲۲۰ ولتی تامین کند. همچنین بر اساس گفته‌های این کمپانی، این سیستم می‌تواند با هر بار شارژ چندین لیزر مختلف شلیک کند. البته ریتون چیزی از تعداد این لیزر ها نگفته است. با این حال پلتفرم ضد پهپاد ریتون می‌تواند به یک ژنراتور متصل شود تا دیگر نیازی به شارژ کردن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - نداشته باشد و بتواند برای مدت زیادی در حالت آماده‌باش قرار گیرد.

نیروی هوایی آمریکا، سیستم ضد پهپاد را اوایل ماه گذشته در اختیار گرفت و قرار است آن را به مدت یک سال جایی خارج از خاک آمریکا آزمایش کند. این نیرو همچنین قرار است اپراتور‌های مخصوص به این سیستم را نیز آموزش دهد تا از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - کارایی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - آن در شرایط واقعی آگاه شود. یکی از مهم ترین کاربردهای این سیستم ضد پهپاد، می‌تواند استفاده از آن برای جلوگیری از جاسوسی نیروهای دشمن به وسیله پهپادها از مراکز نظامی باشد. همچنین از این سیستم می‌توان برای از کار انداختن هواگرد‌های بی‌سرنشین مسلح بهره‌مند شد.

روی آزودو (Roy Azevedo) رئیس کمپانی ریتون می‌گوید:

تا ۵ سال پیش کسی فکر نمی‌کرد که پهپاد‌ها بتوانند تهدیدی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای بشر ایجاد کنند، اما الان ما همواره خبر‌های مبنی بر حمله پهپاد‌ها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌شنویم. مشتری ما نیز احتمال چنین حملاتی را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌داد و از ما درخواست سیستم ضد پهپاد را کرد و تنها در عرض ۲ سال، آن را در اختیارشان قرار دادیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone