🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26424.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

موج دوم محبوبیت فیس اپ برخی نگرانی های امنیتی را مطرح می کند

اگر چند وقت گذشته به اینستاگرام و استوری های آن سر زده باشید، احتمالا با سلفی های افرادی که خود را پیر کرده اند مواجه شده اید. برنامه ای که این کار را انجام می ...

اگر چند وقت گذشته به اینستاگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - و استوری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - های آن سر زده باشید، احتمالا با سلفی های افرادی که خود را پیر کرده اند مواجه شده اید. برنامه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - که این کار را انجام می دهد فیس اپ نام دارد و قابلیت های دیگری مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - اضافه کردن عینک، جوان کردن و غیره نیز دارد. حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - به نظر می رسد برخی نگرانی های امنیتی درباره نحوه عملکرد آن وجود دارند.

فیس اپ تمام گالری را آپلود نمی کند

از اولین واکنش ها در رابطه با مسائل امنیتی این برنامه را یکی از کاربران توییتر به نام «Joshua Nozzi» نشان داد. به گفته او، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - هنگامی که برنامه فیس اپ را باز کرده و اجازه دسترسی به گالری را صادر کرد، عکس هایش تک تک و با تاخیر در برنامه ظاهر شده اند، به طوری که انگار در حال آپلود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - شدن هستند. او بلافاصله حالت پرواز را روشن کرد و به یک باره تمام عکس هایش پدیدار شدند. اما چون دسترسی به اینترنت را مسدود کرده بود نمی توانست هیچ کدام را انتخاب کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان
توییت جاشوا نوزی درباره آپلود شدن تمام گالری اش

برداشت او از اتفاق رخ داده این بود که فیس اپ تمام عکس های کاربران را در سرورهایش آپلود می کند و سریعاً نیز در توییتر خود داستان را منتشر کرد. این اتفاق در بسیاری رسانه ها بازتاب داشت و کاربران را نگران کرد. اما بعد از آن وبسایت های مطرح و محققان امنیتی فعالیت های برنامه را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند تنها فایلی که فیس اپ در سرورهایش آپلود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - می کند همان عکسی است که کاربر برای ویرایش انتخاب کرده. اما این عکس در سرورها آپلود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - می شود بدون اینکه کاربر بداند عکسش در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - جایی غیر از تلفنش ویرایش می شود؛ اینجاست که بحت های دیگری مطرح می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان
رد آپلود شدن تمام گالری توسط یک محقق امنیتی

این برنامه در آیفون به کاربران امکان انتخاب تنها یک عکس را می دهد. چنین اتفاقی از iOS 11 ممکن شده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - و مجوزش توسط اپل صادر شده است. از آن جایی که برای استفاده از چنین برنامه هایی باید یک عکس را انتخاب کنید، اپل چنین اجازه ای را برای ساده تر شدن فرآیند ها صادر کرده تا کاربر هربار مجبور به صادر کردن دسترسی برای برنامه نباشد. چنین تصمیمی کاملا منطقی است، زیرا علاوه بر ساده کردن پروسه، به جای اینکه برنامه به کل گالری دسترسی پیدا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - کند تنها همان یک عکس را خواهد دید.

فیس اپ عکس را بدون اطلاع کاربر برای ویرایش در سرورش آپلود می کند

اما اینجا یک مشکل وجود دارد، کاربران اپل این امکان را دارند که دسترسی به گالری را روی حالت «هیچ وقت» قرار دهند. اما در این حالت هم فیس اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - امکان انتخاب یک عکس را به کاربر می دهد، بدون اینکه هیچ اجازه ای بخواهد. قرار دادن دسترسی برنامه ها به گالری روی حالت هیچ وقت از پیش فرض های سیستم عامل اپل نیست و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - کاربری که این کار را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - حتما علاقه ای ندارد برنامه ها به گالری اش دسترسی داشته باشند، اما به نظر اپل این موضوع را نادیده گرفته و به برنامه هایی مثل فیس اپ همچنان اجازه انتخاب یک عکس را می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان
توییت یکی از کاربران درباره دسترسی فیس اپ به گالری با وجود اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - این اجازه به هیچ برنامه ای داده نشده

نکته دیگری هم که بالاتر به آن اشاره شد این است که فیس اپ کاربر را در جریان آپلود شدن عکس به سرورهایش قرار نمی دهد، در نتیجه افراد ممکن است - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - به این نتیجه برسند که مانند برخی برنامه های دیگر، پردازش فیس اپ نیز روی آیفونشان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - انجام خواهد شد؛ و اگر بدانند تصویر آپلود می شود از تصمیم خود منصرف شوند. در نتیجه بارگذاری عکس ها در سرورهای ابری نیز باید به کاربران اطلاع داده شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان
فیلتر جوانی برای تیم کوک، مدیر عامل اپل

با توجه به اطلاعات بسیار حساسی که افراد امروزه در گالری موبایل هایشان نگه داری می کنند، از اسکرین شات های تراکنش مالی گرفته تا عکس از کارت های بانکی و مدارک شناسایی، استفاده از یک برنامه پیش پا افتاده برای پیر کردن صورت می تواند منجر به انتشار اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - بسیار مهم تری از «عکس - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - چهره افراد» شود.

در نتیجه بهتر است قبل از اینکه به فکر استفاده از چنین برنامه هایی بیوفتیم، جوانب امنیتی را رعایت کنیم و در نظر داشته باشیم اپ ها به کدام اطلاعاتمان دسترسی پیدا می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone