🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26406.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل اینتل: با فرایند ۷ نانومتری در سال ۲۰۲۱ بار دیگر با قانون مور هماهنگ می شویم

باب سوان مدیرعامل اینتل در جلسه ای که با حضور جمعی از تحلیلگران بازار برگزار شد اظهار داشت که این شرکت قصد دارد بار دیگر به جدول زمانی تولید چیپست و به روز رسانی این ...

باب سوان مدیرعامل اینتل در جلسه ای که با حضور جمعی از تحلیلگران بازار برگزار شد اظهار داشت که این شرکت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - قصد دارد بار دیگر به جدول زمانی تولید چیپست و به روز رسانی این چیپ ها در بازه زمانی ۲ تا ۲ و نیم ساله باز گردد.

همانطور که میدانید مهاجرت از فرایند تولید ۱۴ نانومتری به ۱۰ نانومتری در چیپ های اینتل کمی بیشتر از حد معمول به طول انجامید که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - این مساله ضمن کاهش مقرون به صرفگی تولید برای اینتل، این شرکت را در برابر رقبایی چون AMD که از پیمانکارانی نظیر TSMC کمک می گیرد بسیار آسیب پذیر کرد.

AMD شرکتی است که اوایل امسال توانست - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - به لیتوگرافی ۷ نانومتری مهاجرت کند و این در حالیست که اینتل تازه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - در سه ماهه چهارم سال مالی جاری قصد دارد چیپ های ۱۰ نانومتری خود را به بازار عرضه کند.

اهمیت این مساله از آن جهت است که در نیم قرن گذشته، پیروی از قانون مور (که براساس پیش بینی گوردون مور رئیس فقید اینتل در دهه ۱۹۶۰ میلادی نام گذاری شده است) مشروط به ساخت تراشه های کوچک تر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - شده است. یک تراشه ۱۰ نانومتری بین مدارهای خود تنها - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - ۱۰ نانومتر (یا ده میلیاردم یک متر) فضا دارد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - تا میلیاردها ترانزیستور را در آن جای دهد و هر ترانزیستور هم از چندین مدار ساخته می شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان

وقتی اینتل و دیگران به ساخت مدارهایی با ابعاد کوچک تر روی می آورند همه چیز بهبود می یابد؛ چیپ ها کوچک تر می شوند، خود بورد عملکرد سریع تری پیدا می کند و هزینه ساخت آن چیپ نیز کاهش می یابد. طراحان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - چیپ نیز میتوانند مدارهای بیشتری را روی آن فضا جای دهند. بنابراین تاخیر اینتل در مهاجرت به چیپ های ۱۰ نانومتری یک عامل توقف بسیار مهم در صنعت بوده است.

حالا سوان در صحبت هایش اینطور گفته است:

طبق آنچه در جلسه ماه می سرمایه گذاران گفتیم، قصد داریم به ریتم ۲.۵ ساله برگردیم. تیم های مهندسی طراحی و تکنولوژی لیتوگرافی ما همکاری نزدیکی را با هم آغاز کرده اند تا از پیچیدگی طراحی فرایندها کم کنند و توازن لازم را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - در جدول زمانی، عملکرد، انرژی مصرفی و هزینه ها ایجاد کنند. ما در حال کار هستیم تا نخستین محصول خود را با تکیه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - بر فرایند ۷ نانومتری در سال ۲۰۲۱ عرضه کنیم (یک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - کارت گرافیک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - مجزای ویژه دیتا سنتر) که این دو سال بعد از عرضه فرایند ۱۰ نانومتری است. ما همچنین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - در تلاش برای هموار نمودن مسیر لیتوگرافی ۵ نانومتری هستیم.

سوان در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد که سه ماهه سوم سال مالی جاری (منتهی به ۳۰ سپتامبر) بهترین بازه در تاریخ این شرکت بوده است چراکه درآمدهای آن به ۱۹.۲ میلیارد دلار رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone