🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26398.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ‌های حوزه سلامت درخواست‌های خود را با بدنه دولت مطرح کردند

سازمان فناوری اطلاعات ایران نشستی را با حضور استارتاپ‌های فعال حوزه سلامت و رفاه اجتماعی برگزار کرد تا دغدغه‌های دقیق آن‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه توانیاب‌ها و افرادی که نیاز به دریافت خدمات آن‌ها ...

سازمان فناوری اطلاعات ایران نشستی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - را با حضور استارتاپ‌های فعال حوزه سلامت و رفاه اجتماعی برگزار کرد تا دغدغه‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - دقیق آن‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه توانیاب‌ها و افرادی که نیاز به دریافت خدمات آن‌ها را دارند، دریافت کند. در این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - نشست، نمایندگانی از سازمان تامین اجتماعی، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، بیمه سلامت و البته وزارت بهداشت نیز حضور داشتند تا مشکلات این بخش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - را به شکل جمعی حل کنند.

«امیر ناظمی»، رییس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات، در این نشست اعلام کرد که یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها، نحوه ارائه داده‌های دولتی به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - استارتاپ‌هاست چراکه همین داده‌ها می‌توانند منشاء نوآوری‌های اجتماعی و باعث افزایش کیفیت زندگی افراد، مخصوصاً افرادی با نیازهای خاص باشند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

او در همین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - رابطه یک مثال زد و گفت: «تصور کنید فردی به یک موسسه خیریه مانند «محک» مراجعه و در خواست دریافت کمک می‌کند. ساده‌ترین سوالی که برای این موسسه مطرح می‌شود این است که آیا فرد از سایر خیریه‌ها هم حمایتی دریافت کرده یا خیر؟ آیا این فرد واقعا دارای یک نیاز خاص است؟ پاسخ به این سوال‌ها با کمک داده‌های دولتی و یا آنچه به عنوان «دولت الکترونیکی» از آن یاد می‌کنیم به راحتی امکان‌پذیر است. اما متاسفانه در حال‌حاضر هنوز این دسترسی‌ به داده‌ها در اختیار موسسات و نهادهای خیریه‌ قرار نگرفته است.»

رییس سازمان فناوری اطلاعات می‌گوید گفتمان میان فعالان این حوزه و دولت باید هرچه سریع‌تر و بهتر آغاز شود، چراکه «دسترسی پذیری باید تبدیل به یک مطالبه عمومی شود». ناظمی اشاره کرد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - که وزارت ارتباطات و سازمان فناوری می‌توانند در عرض چند ساعت سرویسی را از طریق API - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - آماده کنند که از طریق بررسی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - شماره موبایل و کد ملی، مشخص باشد یک شخص، در لیست کمیته امداد یا بهزیستی حضور دارد یا خیر؛ هرچند همین امر نیازمند همکاری سایر سازمان‌ها و نهادهاست: «با این حال کمکی که ما می‌توانیم بکنیم این است که بخش سمت خود از این سرویس را در چند ساعت بالا بیاوریم.»

اما در سوی دیگر این نشست، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - استارتاپ‌های حوزه سلامت و رفاه اجتماعی حضور داشتند. «وحید رجبلو»، مدیرعامل استارتاپ «توانیتو» به مدیران دولتی اعلام کرد که نباید تصور کنند جامعه توانیاب‌ها، صرفاً افرادی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - هستند که روی ویلچر نشسته‌اند. به گفته او، بیشتر از ۴۴ درصد افراد بالای ۶۴ سال به نوعی معلولیت را تجربه می‌کنند که حتی شامل کم‌بینایی و کم‌شنوایی نیز می‌شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

نماینده توانیتو در این نشست اعلام کرد که نیاز است تا استارتاپ‌های این حوزه از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - جمله توانیتو به کمک شهرداری و از طریق تبلیغات - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - محیطی به جامعه معرفی شوند، یا صدا و سیما بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، در معرفی این استارتاپ کمک کند.

نماینده توانیتو همچنین درخواست کرد تا دولت برای فعالیت استارتاپ‌هایی همچون توانیتو که در حوزه ارائه چنین خدمات خاصی فعال هستند، سرفصل بودجه در نظر بگیرد. او همچنین با اشاره به شفافیت در پلتفرم‌های آنلاین، عنوان کرد که نظارت بر نحوه هزینه این بودجه کاملاً شفاف خواهد بود.

«شاهین طبری»، هم موسس و رییس هیات مدیره شرکت نرم‌افزاری «چارگون»، در این نشست به عنوان مدیرعامل استارتاپ «مداریو» حضور داشت؛ استارتاپی که اکنون، راه‌کاری آنلاین برای نسخه الکترونیکی و مدیریت جامع رایگان مطب برای درمانگران است. طبری خبر داد که اکنون ۲ هزار پزشک در پلتفرم مداریو مشغول به کار هستند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

او اعلام کرد بزرگترین خواسته این استارتاپ از وزارت بهداشت برای ارائه APIهای مختلف به استارتاپ‌های این حوزه است: «درحال‌ حاضر پزشک از طریق پلتفرم ما درخواستی برای دریافت اطلاعات به کلینیک ارسال می‌کند اما به دلیل نبود اجازه دولتی برای دسترسی به اطلاعات موجود، در آن کلینیک ادامه کار پزشک سخت می‌شود.» او همچنین از نماینده وزارت بهداشت که در این نشست - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - حاضر بود درخواست کرد تا قوانین مربوط به نسخه الکترونیکی بیماران را سریع‌تر تکمیل کنند.

از سوی دیگر استارتاپ «مای رمپ» که مکان‌های دسترس‌پذیر برای افراد داری معلولیت را معرفی می‌کند نیز در این نشست بزرگ‌ترین چالش را در حوزه کاری خود، عدم دسترسی به داده‌های مکان‌‌ها و موقعیت‌های جغرافیایی اعلام کرد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

«آرش زمانی»، نماینده این استارتاپ اعلام کرد ۴۶ درصد از ۱ میلیون - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - و ۳۵۰ هزار نفری که تحت پوشش بهزیستی هستند، معلول حرکتی‌اند و این استارتاپ کمک می‌کند تا مکان‌هایی که برای رفت‌وآمد این افراد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - مناسب‌سازی شده‌اند - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - را معرفی کند: «تکمیل این اطلاعات نیاز به همکاری نهادهایی مانند بهزیستی، وزارت بهداشت و شهرداری ‌ها دارد تا با دراختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیازمان بتوانیم سرویس خود را توسعه دهیم.»

در این نشست اما فارغ از مشکلاتی که استارتاپ‌ها با بدنه دولت داشتند، یک موضوع دیگر نیز مطرح شد که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - مربوط به داخل اکوسیستم استارتاپی بود. «پدرام سلطانی»، مدیرعامل زوپ که یک پلتفرم برای ویزیت بیمار توسط پزشک از طریق ارتباط ویدویی است، اعلام کرد که اگر «گوگل پلی» فیلتر می‌شد احتمالاً این استارتاپ‌ هم باید به تعطیلی فکر می‌کرد چراکه نمی‌تواند اپلیکیشن خود را در کافه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - بازار قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

او گفت در هر ویزیتی که به شکل ویدیویی انجام می‌شود، ۳۰ درصد هزینه‌ای که بیمار پرداخت می‌کند، سهم کمیسیون زوپ است و بقیه مبلغ ویزیت، به پزشک پرداخت می‌شود. سلطانی گفت اکنون مشکل اینجاست که کافه بازار هم از کل رقم رد و بدل شده، ۳۰ درصد، به علاوه ۹ درصد مالیات ارزش افزوده می‌خواهد. مدیرعامل زوپ از سازمان فناوری اطلاعات درخواست کرد تا برای حل این مشکل اقداماتی را شروع کند چراکه اکنون زوپ به گوگل پلی متکی شده‌ است.

از سوی دیگر «آزمایش آنلاین» که پیش از این با شکایت مستقیم وزارت بهداشت مواجه شده و حکم جلب مدیرعاملش هم صادر شده بود، بدون اشاره خاصی به این موضوع، درخواست‌های دیگری را از وزارت بهداشت، بهزیستی، نظام پزشکی و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - وزارت کشور مطرح کرد.

مشارکت در طرح‌های پایش منطقه‌ای، معرفی سیستم به پزشکان، همکاری جهت به کار گرفتن پرستاران، دریافت وب سرویس از بیمه‌ها، امکان همکاری با بیمارستان‌های دولتی و معرفی به توانیاب‌ها از درخواست‌های آزمایش‌آنلاین از وزارت‌خانه‌ها و نهاد‌های مختلف حاضر در این جلسه بودند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

در ادامه این نشست، نوبت به وزارت بهداشت رسید تا از رویکرد خود نسبت به استارتاپ‌های این حوزه بگوید. «علی علیزاده»، دبیر کمیته سلامت دیجیتال وزارت بهداشت خبر داد کمیته‌ای در وزارت بهداشت ایجاد شده تا همکاری با استارتاپ‌های حوزه سلامت به شکل منسجم‌تر پیگیری شود. به گفته او، این کمیته، آیین‌نامه‌ای را در دست تهیه دارد که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - نهایت هم‌افزایی را با کمترین سطح از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - قانون‌گذاری ایجاد کند. او همچنین از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارتباط استارتاپ‌ها با وزارت بهداشت و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - دریافت ساده‌تر مجوز برای آن‌ها خبر داد.

از سوی دیگر «علیرضا مروج»، مسئول امور هماهنگی کسب‌‌وکارهای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - سلامت دیجیتال مرکز فناوری وزارت بهداشت با انتقاد از عدم یکپارچگی مدیریت استارتاپ‌ها بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، خبر داد که در دو سال اخیر، اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی کارگروهی را برای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - مدیریت استارتاپ‌های این حوزه تشکیل داده که نماینده وزارت بهداشت هم در آن شرکت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - می‌کند اما تاکنون این کارگروه هیچ خروجی مشخصی نداشته و جلساتش هم بدون نظم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - برگزار می‌شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

مروج به نکته مهمی اشاره کرد و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - گفت تا زمانی که استارتاپ‌ها با یک مدیریت صنفی درست نتوانند مشکلات خود را با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - بدنه دولت حل کنند، قادر نیستند سرمایه‌ای از سرمایه‌گذاران جذب کنند.

او - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - اشاره کرد که اگرچه تاکنون وزارت بهداشت یک API هم به استارتاپ‌های این حوزه نداده است اما اکنون فعالین این حوزه می‌توانند درخواست کتبی خود را ارائه دهند تا ظرف دو ماه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - آینده، فرآیند ارائه APIهایی مربوط به اطلاعات آزمایشگاه ها، درمانگاه‌ها، پرونده الکترونیکی و نسخه الکترونیکی آغاز شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

«علی معیری»، مدیر کل فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی هم در این نشست اعلام کرد مانعی که بر سر آزادسازی داده‌ها وجود دارد، بیشتر از هرچیز به حفظ امنیت اطلاعات کاربران مربوط می‌شود. او گفت که اگرچه تمایل در ارائه API وجود دارد اما دفتر حقوقی سازمان تامین اجتماعی به دلیل اینکه احتمال به خطر افتادن حریم خصوصی کاربران وجود دارد، دغدغه زیادی در این رابطه دارد.

او در همین رابطه، به همکاری با استارتاپ «بیمیتو» برای صدور غیرحضوری دفترچه تامین اجتماعی اشاره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - کرد اما هنوز بخش‌هایی از سازمان، برای این نوع از همکاری‌ها اقناع نشده‌اند و به همین دلیل، همکاری با بیمیتو متوقف شد.

رییس سازمان فناوری و معاون وزیر ارتباطات در نهایت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - اعلام کرد که نیاز است جلسات دیگری میان بدنه دولت و استارتاپ‌های فعال در حوزه سلامت برگزار شود تا تعامل بیشتری میان این دو گروه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - شکل گیرد و در نهایت مردم و توانیاب‌ها از این هم‌افزایی منتفع شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone