🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39810.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

محقق مایکروسافت از تعصبات هوش مصنوعی می گوید

هوش مصنوعی به صورت آرام و خزنده در حال وارد شدن به جنبه های مختلف زندگی انسان از بهداشت گرفته تا کارهای روزمره است. اگرچه این دستاورد مدرن توسط مردمانی با فرهنگ ها و افکار ...

هوش مصنوعی به صورت آرام و خزنده در حال وارد شدن به جنبه های مختلف زندگی انسان از بهداشت گرفته تا کارهای روزمره است.

اگرچه این دستاورد مدرن توسط مردمانی با فرهنگ ها و افکار مختلف مورد استفاده می گیرد، اما به نظر می رسد که توانایی رهایی از قید و بندها و تعصبات سازندگانش را ندارد.

هفته گذشته یکی از محققان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - مایکروسافت به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - نام پروفسور «کیت کرافورد» در کنفرانس «سیستم پردازش اطلاعات عصبی» سخنرانی جالبی در مورد تعصبات الگوریتم ها و موارد شکست آنها انجام داد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان
پروفسور کیت کرافورد

از نظر کرافورد واژه «تعصب» در یادگیری ماشینی تعریف ریاضی خاصی داشته و به خطا در برآورد و بازنمایی جوامع اشاره دارد.

او خطاها و آسیب های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - هوش مصنوعی را به دو گروه تخصیصی و بازنمایی تقسیم کرده و دسته دوم را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - به مراتب مهم تر می داند.

بر این اساس خطای تخصیص زمانی رخ می دهد که سیستم فرصت یا منبع خاصی را به یک گروه اختصاص داده یا آن گروه را از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - آن محروم می کند. برای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - مثال هوش مصنوعی یک بانک ممکن است زنان را از دریافت وام مسکن محروم کند.

از طرف دیگر خطر بازنمایی زمانی رخ می دهد که سیستم با تائید بر کلیشه های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - موجود باعث می شود گروهی از افراد دارای هویت خاص در موقعیت پایین تری قرار بگیرند.

برای مثال مدتی پیش اپلیکیشن گوگل فوتوز افراد سیاه پوست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - را به عنوان گوریل برچسب گذاری می کرد و این در حالی است که نژادپرستان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - از مدت ها قبل از همین اصطلاح برای توهین به سیاه پوستان استفاده می کردند.

علاوه بر این هوش مصنوعی در خطایی واضح لبخند اهالی شرق آسیا را به عنوان چشمک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - زدن شناسایی می کرد.

او با اشاره به مشکلات موجود تاکید کرد که امروزه از کامپیوترها در زمینه های بزرگتر و مهمتری استفاده می شود و متخصصان این علوم هنگام پیاده سازی هوش مصنوعی باید از منطق بهتری استفاده کنند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاهین نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
به نظرم خدمات شرکت تعمیرچی در شهر زرین شهر خیلی خوب بود. من مایکروفر الکترو لوکس G26K101.SB-CG خودم رو به این شرکت تحویل دادم و تعمیر کردند. البته میزان رضایت من از خدمات انجام شده یکمی متوسط بود. به نظرم قیمت کار خیلی گرون بود اما خوب، نهایتا کار خوبی رو انجام دادند و مایکروفرم دوباره کار میکنه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone