🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35553.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مرورگر مایکروسافت اج از مرز ۵ میلیون دانلود در اندروید عبور کرد

ساعاتی پیش اعلام شد که مرورگر مایکروسافت اج، از مرز ۵ میلیون دانلود در پلی‌استور عبور کرده است. این آمار جالب توجه در شرایطی بدست آمده که آمار مرورگر در دسامبر ۲۰۱۷ به یک میلیون دانلود هم ...

ساعاتی پیش اعلام شد که مرورگر مایکروسافت اج، از مرز ۵ میلیون دانلود در پلی‌استور عبور کرده است. این آمار جالب توجه در شرایطی بدست آمده که آمار مرورگر در دسامبر ۲۰۱۷ به یک میلیون دانلود هم نمی‌رسید، اما حالا و بعد از گذشت شش - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ماه شاهد رشد پنج برابری در این آمار دانلود هستیم.

اگر اوضاع با همین رویه مطلوب ادامه پیدا کند، هیچ بعید نیست که تا پایان امسال مایکروسافت اج رکورد ۱۰ میلیون دانلود را هم پشت سر بگذراند که برای مایکروسافت دستاورد مهم و ارزشمندی به شمار می‌رود.

حتما به خاطر دارید که نسخه موبایل مایکروسافت اج اواخر سال 2017 منتشر شد و به خاطر ویژگی‌هایی مثل «ادامه وب‌گردی روی پی‌سی» و همگام‌سازی خوب با نسخه دسکتاپ توانست توجه منتقدان مرورگر سابق این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شرکت یعنی اینترنت اکسپلورر را به خود جلب کند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

مایکروسافت اج قابلیت‌هایی مثل بارکدخوان درون برنامه‌ای، جستجتوی صوتی و حالت InPrivate دارد که بتوانید بدون ثبت تاریخچه وبگردی در محیط وب به مرور وبسایت‌ها مشغول باشید. همچنین چندی پیش پشتیبانی از کتاب‌های الکترونیکی  هم به این مرورگر اضافه شد تا رقابت بهتری با غول‌هایی مثل گوگل کروم و فایرفاکس داشته باشد.

مایکروسافت اج اگر چه از نظر امکانات و محبوبیت هنوز به سطح مرورگرهای گوگل و موزیلا نرسیده، اما در صورت ادامه رشد خوب فعلی می‌توان انتظار داشت که طی سال‌های آینده در بازار مرورگرها حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

اگر تا کنون با اج کار نکرده‌اید، می‌توانید همین حالا با مراجعه به گوگل پلی آخرین نسخه مرورگر برای اندروید را دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone