🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39808.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیا کارکنان گوگل برای جیلبریک iOS 11 پیش قدم می شوند؟

تیم «Project Zero» یکی از بخش های تحقیقاتی گوگل است که هدف آن کشف آسیب پذیری در نرم افزاری های شرکت های دیگر است و حالا این تیم قصد دارد از یک آسیب پذیری در iOS ...

تیم «Project Zero» یکی از بخش های تحقیقاتی گوگل است که هدف آن کشف آسیب پذیری در نرم افزاری های شرکت های دیگر است و حالا این تیم قصد دارد از یک آسیب پذیری در iOS 11 پرده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جوانرود استان کردستان - برداری کند.

اگرچه این باگ امنیتی پیش از این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جوانرود استان کردستان - در iOS 11.2 مرتفع شده است اما انتشار عمومی آن می تواند به توسعه یک جیلبریک برای iOS 11  منجر شود.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جوانرود استان کردستانتشکیل یک تیم برای بررسی آسیب پذیری محصولات کمپانی های رقیب ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما این دقیقا همان چیزی است که گوگل به دنبال آن است و در این راستا از استخدام افرادی مثل «ایان بیر» که یک جوینده باگ iOS  مشهور است ابایی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جوانرود استان کردستان - ندارد.

او اخیرا در توییتر خود از پیدا کردن یک باگ امنیتی در iOS خبر داده که  امکان کنترل کرنل این سیستم عامل را فراهم می کند.

این جیلبریک ممکن است به صورت tethered منتشر شود، که در این صورت هر زمان که دستگاه مبتنی بر iOS خاموش شود، کاربر باید آن را مجددا به سیستم متصل کند.

با این حال افرادی مانند «مارکو گراسی»، که در زمینه جیلبریک دستی بر آتش دارد مدعی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جوانرود استان کردستان - شده که آسیب پذیری کشف شده توسط ایان بییر امکان جیلبریک کامل iOS به ویژه در آیفون - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر جوانرود استان کردستان - 6s را فراهم می کند.

گفتنی است بیر تاکنون تعداد زیادی از باگ های امنیتی در iOS، مرورگر سافاری و سیستم عامل مک را شناسایی کرده و در توسعه جیلبریک نسخه های مختلف سیستم عامل اپل مشارکت داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone