🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34567.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

زیان ۲ میلیارد تومانی هتل‌ها با فیلترینگ اسنپ‌تریپ

بعد از گذشت بیش از 48 ساعت از فیلترینگ سایت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما، هنوز این سرویس‌ها از دسترس خارج هستند و مشخص نیست که چه زمانی مسدودسازی آنها تمام خواهد شد. اسنپ تریپ که ...

بعد از گذشت بیش از 48 ساعت از فیلترینگ سایت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما، هنوز این سرویس‌ها از دسترس خارج هستند و مشخص نیست که چه زمانی مسدودسازی آنها تمام خواهد شد. اسنپ تریپ که اولین بیانیه را در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بین مجموعه های فیلتر شده در باره این موضوع منتشر کرده بود، در بیانیه دوم خود از ضررهای مالی که این فیلترینگ برای هتل‌های کشور در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پی داشته سخن گفته است.

«امیرعلی مهاجر» مدیر ارشد عملیاتی اسنپ‌تریپ  در این بیانیه‌ درباره دلایل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این فیلترینگ ناگهانی گفته است:

«طبق شنیده‌ها، براساس تصمیماتی که شرکت هواپیمایی کل کشور و دادستانی گرفته‌اند، همه سایت‌های فروش بلیت که فاقد مجوز بند الف هستند، فیلتر شوند و اسنپ‌تریپ به اشتباه در این فهرست قرار گرفته است. چرا که اسنپ تریپ نیازی به این مجوز ندارد چون تامین کننده بلیت هواپیما سایت فلایتیو است که دارای همه مجوزهای لازم برای فعالیت در این عرصه هست.» براساس اظهارت او  نتیجه این سوتفاهم برای اسنپ تریپ دو روز تعطیلی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فعالیت و خالی ماندن هزاران اتاق در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هتل‌های سراسر ایران و  دست کم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ضرر دو میلیارد تومانی برای هتل‌ها - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شده است. موضوعی که باید مجریان قانون قبل از جاری کردن احکام به آن توجه کنند.»

تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

روابط عمومی اسنپ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تریپ تاکید کرده که این سایت یکی از وب‌سایت‌های فروش خدمات هتل است و از سال گذشته با همکاری و شراکت با سایت فلایتیو سعی کرده تا خدمات کاملتری را برای مسافران فراهم کند. از این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رو  مسافران می‌توانند از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - طریق اسنپ‌تریپ بلیت هواپیما تهیه کنند ولی تامین کننده اصلی بلیت هواپیما سایت فلایتیو  است که یکی از پلتفرم‌های معتبر فروش بلیت در کشور است و پیش از فروش آنلاین چندین سال در مارکت آژانس‌های فیزیکی فروش بلیت نیز فعالیت داشته است.

اسنپ‌تریپ در این بیانیه‌ تاکید کرده که با همچنان در انتظار ابلاغیه رسمی از سوی دادستانی کشور یا کمیته فیلترینگ درخصوص محدودیت ایجاد شده برای این سرویس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام رفقا سایت ***** مایکروفر سام شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت شبستر آذربایجان شرقی فرهنگ تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone