🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34565.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مستربلیط از فیلترینگ ناگهانی این مجموعه می‌گوید

نزدیک به 180 سایت که در حیطه خرید و فروش آنلاین بلیت فعالیت می‌کردند از پنج شنبه، 22 شهریورماه دچار فیلترینگ شده‌اند و تا به این لحظه همچنان در دسترس کاربران قرار نگرفتند. سایت مستربلیط ...

نزدیک به 180 - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سایت که در حیطه خرید و فروش آنلاین بلیت فعالیت می‌کردند از پنج شنبه، 22 شهریورماه دچار فیلترینگ شده‌اند و تا به این لحظه همچنان در دسترس کاربران قرار نگرفتند. سایت مستربلیط یکی از این سامانه‌هاست و مسئولان این شرکت در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کنند که با کاهشی 50 درصدی در فروش بلیت‌ها روبرو شده‌اند و این فیلترینگ ضررهای مالی به آنها وارد کرده است.

«هجینی» مدیر مارکتینگ مستربلیط خبر می‌دهد که مدیرعامل شرکت و بقیه شرکت‌های همکار که دچار فیلترینگ شده‌اند از صبح در جلسات متعددی هستند تا بلکه این مشکل هرچه زودتر حل شود:

«این مسدودیت در بد زمانی رخ داده، آخر هفته و نزدیک به بازگشایی دانشگاه‌ها و هفته اخر تابستان و تعطیلات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عاشورا و تاسوعا که همگی باعث افزایش فروش بلیت در این روزها می‌شوند. فیلترینگ در این موقع از سال باعث شده که ضررها بیشتر از همیشه باشد و اقدام به این کار آن هم بدون هیچ اخطار قبلی برای خود ما هم تعجب برانگیز است.»

تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

او به مجموعه عتیق گشت اصفهان اشاره می‌کند که خاستگاه سایت مستربلیط است و مجوز فعالش هم اکنون در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سایت سازمان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هواپیمایی کشوری مشخص - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است (موردی که در گزارش صبح دیجیاتو نیز به آن اشاره - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شد) و تاکید دارد که این مجموعه از سال 87 به طور رسمی در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بین آژانس‌های هواپیمایی فعالیت می‌کند و اسم شناخته شده‌ای در این حوزه است:

«مستربلیط نیز زیرمجموعه از عتیق گشت اصفهان محسوب می‌شود ولی قبل از سایت ما، سایتی موسوم به airplaneticket.ir از دل مجموعه برخاسته که تمامی مجوزهای لازمه به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - واسطه حضور عتیق گشت در مارکت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به این سایت داده شده است. سایت مستربلیط که دومین پلتفرم آنلاین این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مجموعه به حساب می‌آید اما در کسب مجوزهای لازم به مشکل برخورده و نهادهای مربوطه ادعا دارند که از هر آژانس هواپیمایی صرفا یک مجموعه آنلاین می‌تواند مجوز بگیرد. در حقیقت ما دنبال مجوزهای لازم رفتیم ولی نقص قوانین موجود و حاکم در سیستم باعث شده که برخی از این مجوزها را نتوانیم در اختیار داشته - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - باشیم.»

او تاکید می‌کند که جدا از این مشکل، علت دیگری که برای دریافت نکردن مجوزهایی همچون تی نماد به آنها اعلام شده این است که پسوند سایت مستر بلیط دات کام نیست و باید پسوند آن دات آی آر باشد. - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - موضوعی که به گفته او احتمالا به زودی محقق خواهد شد و دامنه‌شان با این نشان هم فعالیت خواهد کرد. به گفته هجینی تمامی خدمات سایت و اپلیکیشن مستربلیط کماکان پابرجاست و کاربران نباید نسبت به فیلترینگ رخ داده نگرانی داشته باشند:

«باور داریم و امیدوار هستیم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بر اساس صحبت‌های افرادهای مختلف در بدنه دولت و حاکمیت مبنی بر حمایت از استارتاپ‌ها و لزوم توسعه گردشگری، این مشکل هر چه زودتر حل و فصل شود تا ما و دیگر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همکاران بتوانیم برای این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صنعت و کاربران علاقه‌مند به آن، همچنان فعالیت درست و کاملی داشته باشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone