🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34569.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

عکاس ایرانی با قطعات دوربینی شکسته ساعت هوشمند ساخت

یک عکاس خلاق و مبتکر ایرانی به نام علیرضا رستمی موفق شده با استفاده از قطعه های دوربین قدیمی شکسته، یک ساعت هوشمند منحصر به فرد ضد آب بسازد و با آن عکاسی کند. [gallery ...

یک عکاس خلاق و مبتکر ایرانی به نام علیرضا رستمی موفق شده با استفاده از قطعه های دوربین قدیمی شکسته، یک ساعت هوشمند منحصر به فرد ضد آب بسازد و با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - آن عکاسی کند.

این عکاس جوان از قطعات یک - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - دوربین شکسته Seagull Twin-Lens Reflex یا (TLR) استفاده کرده و گجت خلاقانه‌ی خود را به عرصه ظهور رسانده است. او مدعی شده با این دستگاه که گجت شاتر (Gadget Shutter) نام دارد، به طور دستی یا به وسیله یک تایمر داخلی می‌توان عکس - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - برداری نمود.

عکاس ایرانی ۳۳ ساله پس از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - باز کردن قطعات مختلف دوربین، سعی کرد از مکانیزم شاتر، دوباره بهره ببرد و طرح ‌های مشابه زیادی را امتحان نمود تا چنین گجتی را آفرید.

علیرضا رستمی پس از خارج کردن شاتر دوربین، آن را روی بند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - چرمی ساعت قرار داد و پس از آن مطمئن شد که ساعت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - می تواند عکس بگیرد. - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - از این رو فیلم‌های عکاسی را به پشت شاتر منتقل نمود تا تصاویر عکسبرداری شده روی این فیلم‌ها ثبت گردند.

در این ساعت، ویژگی های مختلفی نظیر اتصال به فلش با استفاده از سیم، امکان تغییر پس - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - زمینه جهت تغییر زوم و امکان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - تغییر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - سرعت شاتر تعبیه شده است که گزینه‌های گوناگونی را در اختیار عکاس قرار می‌دهد. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - گجت شاتر ضدآب بود و می تواند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - زمان را نیز نشان دهد.

این عکاس خلاق موفق شده با این ساعت، عکس هایی از مبلمان، باقچه و محیط کلی خانه‌اش ثبت کند. علیرضا رستمی درباره‌ی گجت شاتر خاطرنشان نمود:

«پس از آن که دوستانم ایده ساخت یک دوربین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - عینکی را مطرح کردند، جرقه‌های ساخت چنین ساعتی در ذهنم پدیدار شد. به همین دلیل یک دوربین عکاسی شکسته از مغازه‌ای خریداری کردم. صاحب این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - دوربین، آن را شکسته بود و به علت نبود قطعات لازم، نتوانسته بود آن را تعمیر کند. با بررسی دوربین متوجه شدم که شاترش سالم است و سعی کردم با آن عکسبرداری - تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - کنم.»

- تعمیرات مایکروفر سام در شهر فریدون کنار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone