🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34568.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

توضیحات دادستانی کشور درباره فیلتر برخی سایت‌های فروش بلیت هواپیما

بعد از فیلترینگ سایت‌های فروش آنلاین بلیت و حواشی پیش آمده بر سر آن، در نهایت معاون دادستان کل کشور نیز به این مساله واکنش نشان داده و اعلام کرده که درخواست فیلتر سایت‌های فاقد ...

بعد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از فیلترینگ سایت‌های فروش آنلاین بلیت و حواشی پیش آمده بر سر آن، در نهایت معاون دادستان کل کشور نیز به این مساله واکنش نشان داده و اعلام کرده که درخواست فیلتر سایت‌های فاقد مجوز از ناحیه سازمان هواپیمایی کشوری و در چارچوب وظایف قانونی آن - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سازمان به عمل آمده‌ است. با این حساب - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به نظر می‌رسد که سازمان هواپیمایی کشوری در فیلترینگ این مجموعه‌ها آنچنان هم بی‌تاثیر نبوده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و درخواست اولیه از سمت آنها و وزارت راه ارائه شده است.

پیش از این «امیر ناظمی» عضو غیرموظف هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرده بود که سازمان هواپیمای کشوری نقشی در این فیلترینگ نداشته ولی در گفتگوی دیجیاتو با «رضا الفت نسب» دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی این گمان مطرح شد که بی تاثیر بودن مطلق سازمان هواپیمای کشوری را نمی‌توان صد در صد درست دانست و با اظهارات جدید دادستان کل کشور، مشخص شده که این سازمان درخواست اولیه را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به دادستانی ارائه کرده است. خرم آبادی صریحا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در کانال شخصی‌اش در پیام رسان سروش نوشته - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است:

«فیلتر برخی از سایت‌های غیر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مجاز فروش بلیت هواپیما به درخواست معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری انجام شده است»

تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان

خرم آبادی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش بیشتر در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این مورد نوشته است:

«سازمان هواپیمایی کشوری یکی از علل بالا رفتن قیمت بلیط هواپیما و برخی دیگر از نابسامانی‌های مربوط به حوزه فروش بلیط را فعالیت سایت‌های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - غیرمجاز مربوط به خدمات مسافرتی اعلام کرده و با ارائه فهرست برخی از این سایت‌ها از دستگاه قضایی درخواست کرده به منظور جلوگیری از اجحاف به مسافران و ممانعت از اخلال در شبکه فروش بلیط از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری نماید.

به موجب تبصره ۱ ماده ۷ قانون توسعه صنعت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ایرانگردی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و جهانگردی، وزارت راه مرجع صدور و تمدید مجوز دفاتر خدمات مسافرتی است و به موجب - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تبصره ۲ ماده مذکور فعالیت دفاتر مسافرتی فاقد مجوز، جرم است و باید از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شود؛ بنابراین درخواست فیلتر سایت‌های فاقد مجوز از ناحیه سازمان هواپیمایی کشوری در چارچوب وظایف قانونی آن سازمان بعمل آمده است.»

او در ادامه متن نوشته شده در کانال خود ضمن ابراز تعجب نسبت به حواشی پیش آمده بعد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از فیلترینگ این سایت‌ها اعلام کرده که تبصره‌های 1 و 2 قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی فعالیت سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط هواپیما را منع کرده است: «سایت‌های فیلترشده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به محض دریافت مجوز و اعلام سازمان هواپیمایی کشوری رفع فیلتر خواهند شد.»

تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در صحبت‌های دادستان کل کشور به این موضوع که هیچ گونه اخطار قبلی به مجموعه‌های فیلتر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده صورت نگرفته اشاره‌ای نشده است. همچنین به مساله فیلتر شدن برخی از سایت‌ها که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به اشتباه مسدود شده‌اند؛ چرا که ماهیت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کاری‌شان چیزی خارج از فروش آنلاین بلیت هواپیما بوده و صرفا مقایسه قیمت‌ها بوده؛ هم هیچ اشاره ای‌ نشده است.

در نهایت اینکه ضررهای چند میلیاردی که برخی از این مجموعه‌ها بعد از مسدودیت‌شان محتمل شدند نیز معلوم نیست از کجا تامین می‌شود و دادستان کشور نیز در این باره توضیحی ارائه نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone