🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34566.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 10 سامسونگ احتمالاً تا 5 دوربین خواهد داشت

سامسونگ در سال های اخیر شرکتی بوده که بسیاری از فناوری ها را زودتر از سایر رقبا در گوشی های هوشمندش تعبیه کرده و دست به ریسک های بزرگی در این حوزه زده است. حالا ...

سامسونگ در سال های اخیر شرکتی بوده که بسیاری از فناوری ها - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را زودتر از سایر رقبا در گوشی های هوشمندش تعبیه کرده و دست به ریسک های بزرگی در این حوزه زده است. حالا رسانه های کره ای خبر از احتمال تعبیه تا 5 دوربین برای پرچمدار آتی کره ای ها، گلکسی اس 10 می دهند.

البته موضوع دوربین 5 گانه چندان هم جدید - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیست. اخیراً تصاویری از یک گوشی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نوکیا با دوربین اصلی 5 گانه منتشر شده بود اما مورد مرتبط با پرچمدار آتی سامسونگ متفاوت است. به تازگی منابعی دخیل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در صنعت از کره جنوبی مدعی شده اند که گلکسی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اس 10 - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در سه مدل عرضه خواهد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شد. یک مدل استاندارد از دوربین اصلی دوگانه در کنار یک دوربین سلفی بهره خواهد برد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

مدلی دیگر که به نوعی پریمیوم محصوب می شود به دوربین اصلی سه گانه در کنار دوربین سلفی تکی مجهز خواهد شد. اما در نهایت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یک مدل فوق پریمیوم با 5 دوربین روانه بازارها می شود: دوربین سه گانه اصلی در کنار دوربین دوگانه سلفی. این تعداد ماژول دوربین احتمالاً موجب می شود سامسونگ دست به دامن شرکت های دیگر برای تولید ماژول های دوربین شود.

پیش از این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گمانه زنی هایی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مورد حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 منتشر شده بود. به نظر می رسد شرکت کره ای قصد دارد برای گوشی پرچمدار آتی خود از حسگری تعبیه شده در زیر نمایشگر بهره ببرد که پیشرفته ترین در زمان عرضه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خواهد بود.

بسیاری از این سنسورهای تعبیه شده در زیر نمایشگر در گوشی های فعلی از نوع اپتیکال هستند که معایب خاص خود را دارند. اما سامسونگ احتمالاً مدلی با فناوری التراسونیک را انتخاب خواهد کرد که فاقد مشکلات نمونه های اپتیکال خواهد بود و سازگاری بهتری با نمایشگرهای با قطرهای مختلف دارد. احتمالاً سامسونگ در آینده ای نه چندان دور برخی از گوشی های سری A را نیز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می کند.

 

تماشا کنید: استفاده از واقعیت ترکیبی برای نمایش قدرت طوفان فلورنس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone