🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34572.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس نخستین مشتری خود برای توریسم فضایی را پیدا کرد [به روز رسانی]

شرکت هایی مانند اسپیس اکس و بلو اریجینز در سال های اخیر صنعت حمل و نقل فضایی را دگرگون کرده اند و در این زمینه دستاوردهای قابل توجهی داشته اند. البته مسلماً افرادی مانند ایلان ...

شرکت هایی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مانند اسپیس اکس و بلو اریجینز در سال های اخیر صنعت حمل و نقل فضایی را دگرگون کرده اند و در این زمینه دستاوردهای قابل توجهی داشته اند.

البته مسلماً افرادی مانند ایلان ماسک و جف بزوس که شرکت های مذکور را تأسیس کرده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اند، صرفاً اهداف خیرخواهانه نداشته و در آینده ای نه چندان دور به دنبال بازگشت سرمایه و سوددهی کمپانی خود، از طریق سفر به فضا و به خصوص - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - توریسم فضایی خواهند بود.

حال خبر می رسد که اسپیس اکس در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این رقابت گوی سبقت را از رقیب ربوده و نخستین مشتری خود برای سفر توریستی به فضا و گردش در مدار ماه را پیدا کرده است. هرچند هنوز هویت مشتری مذکور مشخص نشده و طبق اظهارات ایلان ماسک در توییتر، هفته آینده اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

با توجه به اخبار موجود، مسافر اسپیس اکس یک فضانورد با تجربه نخواهد بود و در عوض یک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فرد عادی است که شجاعت انجام - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چنین سفری را به عنوان اولین توریست فضایی دارد.

لازم به ذکر است که بر خلاف برنامه های اولیه اسپیس اکس برای استفاده از راکت فالکون هوی، به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این شرکت راکت BFR (فالکون بزرگ) را برای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سفرهای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - توریستی فضایی مورد استفاده قرار خواهد داد. هرچند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - راکت مذکور هنوز عملیاتی نشده و مشخص نیست چه زمانی به استانداردهای لازم دست پیدا کند.

اصلاً بعید نیست که ایلان ماسک خود را به عنوان نخستین توریست فضایی اسپیس اکس معرفی کند

از همین رو معرفی یک داوطلب برای سفر به مدار ماه الزاماً به معنی انجام این مأموریت در آینده نزدیک نیست و حتماً تجهیزات مورد نیاز نیز باید به مرحله عملیاتی برسند. در ضمن با توجه به سابقه ایلان ماسک اصلاً بعید نیست که هفته آینده وی روی سن رفته و خود را به عنوان نخستین توریست فضایی اسپیس اکس معرفی کند!

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷]

 

به روز رسانی:

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

امروز ایلان ماسک دو رندر‌ گرافیکی مختلف از BFR جدید اسپیس اکس در شبکه اجتماعی توییتر منتشر نمود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که نشان می‌دهد این فضاپیما بسیار بزرگتر از آن چیزی است که تصورش را می‌کردیم.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

- تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone