🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34583.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کاربران Hangouts Meet می‌توانند میتینگ‌ها را برای ۱۰۰,۰۰۰ نفر لایو استریم کنند

گوگل اخیرا اعلام کرده که کاربران حق اشتراک‌پرداز G Suite حالا می‌توانند از طریق پلتفرم Hangouts Meet برای ۱۰۰,۰۰۰ هزار نفر لایو استریم کنند. اگر با Hangouts Meet آشنا نیستید، باید بدانید که سرویس مذکور سال ...

گوگل اخیرا اعلام کرده که کاربران حق اشتراک‌پرداز G Suite حالا می‌توانند از طریق پلتفرم Hangouts Meet برای ۱۰۰,۰۰۰ هزار نفر لایو استریم کنند. اگر با Hangouts Meet آشنا نیستید، باید بدانید که سرویس مذکور سال گذشته و وقتی که گوگل پلتفرم Hangouts را به دو بخش مستقل تقسیم کرد به کاربران معرفی شد.

Hangouts Meet پلتفرمی برای برگزاری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قرار ملاقات‌های کاری است که امکان چت ویدیویی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. Hangouts Chat نیز دومین سرویس حاصل تقسیم Hangouts اصلیست که برای رقابت با پلتفرم Slack منتشر شد و اوایل امسال بالاخره از فاز بتا درآمد.

گوگل از زمان عرضه Hangouts Meet تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده، که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پشتیبانی از ویدیو کنفرانس‌های سی تا پنجاه نفره بوده. همچنین پشتیبانی از تبلت، ارائه یک کیت سخت‌افزاری برای ویدیو کنفرانس‌های حرفه‌ای و پشتیبانی از اسکایپ و سایر پلتفرم‌های شخص ثالث ویدیو کنفرانس هم از دیگر خصوصیات مهم معرفی شده برای Hangouts Meet بوده‌اند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

جالب است بدانید که افراد با تلفن خارجی هم می‌توانند در کنفرانس‌های Hangouts Meet شرکت کنند. این ویژگی از دو جهت حائز اهمیت است، یکی اینکه لزومی ندارد همه افراد یک سازمان در یک کنفرانس - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اینترنتی شرکت کنند. از سوی دیگر این قابلیت می‌تواند توسط مدیر عامل برای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ارسال یک پیام شخصی استفاده شود.

امکان لایو استریم کردن قرار‌های ملاقات پس از انتشار، به طور پیش فرض برای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کاربران فعال خواهد شد. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اما ادمین‌ها هر زمان که بخواهند قادرند آن را از طریق پنل تنظیمات Hangouts Meet غیر فعال کنند.

در انتها باید بدانید که خصوصیت لایو استریمینگ فقط برای کاربران حق اشتراک‌پرداز G Suite Enterprise و G Suite Enterprise for Education - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone