🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34581.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی پکیج هایی هم قیمت و هم نام آیفون های جدید ارائه کرد

پس از معرفی آیفون‌ های ۲۰۱۸ در هفته‌ی گذشته، هواوی از فرصت پیش آمده استفاده کرد و به شوخی از طریق حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر، از اپل «بابت اینکه همه چیز را مثل سابق ...

پس از معرفی آیفون‌ های ۲۰۱۸ در هفته‌ی گذشته، هواوی از فرصت پیش آمده استفاده کرد و به شوخی از طریق حساب خود در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - شبکه اجتماعی توییتر، از اپل «بابت اینکه همه چیز را مثل سابق نگه داشته» تشکر کرد. حال شیائومی با معرفی باند‌ل هایی هم قیمت و هم نام آیفون های جدید اپل را نشانه رفته و سعی می‌کند گران بودن آنها را بیش از پیش برای مخاطبان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - نمایان کند.

شرکت چینی شیائومی با تقلید از مدل‌های آیفون ۲۰۱۸، باندل‌هایی را با نام‌ XS، XS Max و XR معرفی کرده که خرید آنها دقیقاً به اندازه‌ی آیفون - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - های جدید هزینه می‌برد.

آیفون‌ها به طور کلی محصولاتی گران به شمار می‌روند اما اپل امسال سنگ تمام گذاشته و قیمت آنها - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - را بالا برده است. بدین صورت که ارزان قیمت ترین آیفون با پنل نمایشگر LCD قیمتی معادل ۷۴۹ دلار دارد و اگر به دنبال - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - مدل ارتقایافته آیفون X باشید، مجدداً باید ۹۹۹ دلار پرداخت کنید.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران

در این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - بین خرید بزرگ ترین آیفون تاریخ، یعنی مدل XS Max  تقریباً ۱۱۰۰ دلار هزینه می‌برد و باید گفت تمام این ارقام، صرفاً به مدل پایه هر دستگاه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تعلق دارند.

گرانی این آیفون ها موجب شده که شیائومی دست بکار شود و باندل‌هایی برای مخاطبین چینی آماده نماید. این شرکت در واقع گزینه‌ی جدید برای کاربران کشورش فراهم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - کرده و به نوعی عنوان نموده که آنها می‌توانند با صرف مبلغی مشابه تعداد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - گجت بیشتری خریداری کنند. این پکیج ها که تنها برای کاربران چینی عرضه شده عبارتند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - از؛

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران

باندل شیائومی XR

ارزان‌قیمت‌ترین پکیج شیائومی که نامی مشابه با آیفون میان‌رده‌ی امسال دارد، شامل گوشی هوشمند Mi 8 SE (با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی)، لپ‌تاپ می نوت‌بوک ایر ۱۲.۵ اینچ (با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی)، دستبند هوشمند می بند ۳ و هندزفری بلوتوث است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران

باندل شیائومی XS

در پکیج XS شیائومی، یک گوشی Mi Mix 2S (با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی) و لپ‌تاپ بزرگتر ۱۳.۳ اینچی می نوت‌بوک ایر قرار گرفته است. این پکیج نیز مانند مدل ارزانتر از همان می بند ۳ و هندزفری بلوتوث استفاده می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران

باندل شیائومی XS Max

با صرف هزینه‌ای معادل قیمت خرید گرانترین آیفون سال ۲۰۱۸ می‌توان بهترین پکیج شیائومی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - را خریداری کرد. این باندل شامل گوشی هوشمند MI 8 (با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی)، می نوت‌بوک پرو (با پردازنده‌ی گرافیکی MX150)، می‌شود. علاوه بر این می بند ۳ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قائمشهر استان مازندران - و یک جفت ایرباد بلوتوث نیز آنها را همراهی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone